Rexbatov Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Petr Cech (Syntes han fortjener denne etter en dårlig sesong) Alexander Hleb (Arsenal) Robin van Persie (Arsenal) Didier Drogba (Chelsea) Michael Owen (Newcastle) Stewart Dowing (Boro) John Terry (Chelsea) Almunia (Arsenal) Campbell (Portsmouth) Tom Huddelstone (Tottenham) Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Det er for øvrig artig hvordan kjærlighet gjør blind. Supportere har generelt vanskeligheter med å kritisere spillere på eget lag - forståelig nok, kanskje, men interessant likevel. Lenke til kommentar
RedPredator Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Det vil jeg ikke si. Jeg er selv United-supporter, men kan lett si at jeg mener Tevez / Rooney / Ronaldo er overvurderte. Skyt meg om dere vil. Lenke til kommentar
fox Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Alexander Hleb (Arsenal)Robin van Persie (Arsenal) HAHA!!! Hleb er en av de meste undervurderte spillere i PL! RvP kan ikke telles med siden han er skadet hele tiden. Didier Drogba sleit også med skadene sine, han var sinnsyk i de siste kampene. Ville ikke ha sagt at han er en overvurdert spiller, han veit hvor målet ligger. Føler folk her med PL? Ser ikke slikt ut. Endret 9. mai 2008 av Fox Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Alexander Hleb er vel et bomskudd fra Rexacurz ja. Merker det er flere som sier Didier Drogba, skjønner ikke helt det, man kan ikke telle antall mål. Lenke til kommentar
RedPredator Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 I forhold til fjorårssesongen er Drogba overvurdert. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Har jo ikke vært mye hype rundt ham denne sesongen, så hvem er det som lovpriser han så fælt? Lenke til kommentar
RedPredator Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Har jo ikke vært mye hype rundt ham denne sesongen, så hvem er det som lovpriser han så fælt? Merker det er flere som sier Didier Drogba, skjønner ikke helt det, man kan ikke telle antall mål. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Han klager på at mange mener han er overvurdert, og du sier at han er overvurdert nå i forhold til før. Hvem er det som overvurderer ham? Lenke til kommentar
RedPredator Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Spør bruno99. Endret 9. mai 2008 av RedPredator Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Berbatov, Giggs, Drogba, Rooney, Cole?!? - jeg må bare le - ser dere på fotball i det hele tatt? Det kan være fristende å si navn som Carragher, Neville og Terry, men man skal ikke undervurdere spillere som sjelden eller aldri er skadet og som leverer stabilt på et meget høyt nivå sesong etter sesong. For å ta et eksempel; Ledley King har tekniske egenskaper som overgår begge disse to men det hjelper lite når han er skadet hele tiden. Carras rutine oppveier for alle hans mangler. Fotballforståelse er vel så viktig som teknisk dyktighet. Downing er absolutt overvurdert. Ellers så har jo West Ham-fansen en tendense til å overvurdere alle sine spillere Må tenke litt på denne. hvem er det som er overvurdert i West ham , om jeg tørr spørre ? Lenke til kommentar
Sagna Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Almunia Adebayor Gå å legg deg....Emmanuel Adebayor har scoret 30 mål for Arsenal denne sesongen og Almunia har virkelig levert varene bakover på banen. Lenke til kommentar
Sagna Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Hmm. Giggs Gary Neville Drogba Mener alle disse er overvurdert. Kunne ikke vært mer enig med deg på de to første ! Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Det vil jeg ikke si. Jeg er selv United-supporter, men kan lett si at jeg mener Tevez / Rooney / Ronaldo er overvurderte. Skyt meg om dere vil. Ronaldo overvudert? Hva forventer du av ham for at skal få den skryten han trenger da..? Fox: Hleb skulle vært på "undervurdert" tråden. Skrev begge nesten samtidig, men van Persie syntes jeg er overvudert. Har prestert lite, - tross mye skader. Siden Neville trekkes frem her syntes jeg også RvP burde blitt det. Jeg kan også tilføye Darren Bent i denne listen i samme slengen. Lenke til kommentar
RedPredator Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Det vil jeg ikke si. Jeg er selv United-supporter, men kan lett si at jeg mener Tevez / Rooney / Ronaldo er overvurderte. Skyt meg om dere vil. Ronaldo overvudert? Hva forventer du av ham for at skal få den skryten han trenger da..? Forventer ikke noe mer av ham, men han er overvurdert fordi folk ser på gutten som et spacemonster fra planeten Mars. Endret 9. mai 2008 av RedPredator Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Han er nesten et spacemonster fra Mars, da. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Berbatov, Giggs, Drogba, Rooney, Cole?!? - jeg må bare le - ser dere på fotball i det hele tatt? Det kan være fristende å si navn som Carragher, Neville og Terry, men man skal ikke undervurdere spillere som sjelden eller aldri er skadet og som leverer stabilt på et meget høyt nivå sesong etter sesong. For å ta et eksempel; Ledley King har tekniske egenskaper som overgår begge disse to men det hjelper lite når han er skadet hele tiden. Carras rutine oppveier for alle hans mangler. Fotballforståelse er vel så viktig som teknisk dyktighet. Downing er absolutt overvurdert. Ellers så har jo West Ham-fansen en tendense til å overvurdere alle sine spillere Må tenke litt på denne. hvem er det som er overvurdert i West ham , om jeg tørr spørre ? Ingen i mine øyne. Det vil jeg ikke si. Jeg er selv United-supporter, men kan lett si at jeg mener Tevez / Rooney / Ronaldo er overvurderte. Skyt meg om dere vil. Ronaldo overvudert? Hva forventer du av ham for at skal få den skryten han trenger da..? Forventer ikke noe mer av ham, men han er overvurdert fordi folk ser på gutten som et spacemonster fra planeten Mars. Rooney, Tevez og Ronaldo overvurdert? Du tuller ikke sant? Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Irriterer meg over folk som tror mål er viktigst. Rooney har alt, utenom Solskjær avslutningene. Han er veldig viktig. Skaper rom for medspillerne sine, spiller stikkere, gode løp, god fotballforståelse og jobber som en hest. Han er ikke overvurdert spør du meg, tross elendige avslutninger. Lenke til kommentar
fox Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Fox: Hleb skulle vært på "undervurdert" tråden. Skrev begge nesten samtidig, men van Persie syntes jeg er overvudert. Har prestert lite, - tross mye skader. Siden Neville trekkes frem her syntes jeg også RvP burde blitt det. Jeg kan også tilføye Darren Bent i denne listen i samme slengen. Neville er ikke heller overvurdert han, han er faen meg en av de beste back i PL. Dessverre slått av Sagna Uansett, hva kan Gary og Rvp gjøre når det er ikke deres feil at de sliter med skadene sine. Det blir bare dumt å si at de er overvurderte... Drit i hva folk sier, de er bare misunnelige. Lenke til kommentar
RedPredator Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Herregud. Nå må dere følge med på hva tråden faktisk handler om. Den handler ikke om hvem som er best, men hvem som er overvurderte. Dere misforstår meg og tror min mening er at Tevez / Rooney / Ronaldo er dårlige spillere. Det har jeg ALDRI sagt. Jeg sier at disse spillerne etter min mening er overvurderte. Det har ingenting med hvor gode de faktisk er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå