bruno99 Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 1. Michael Owen - Var god i Real, men har vært dårlig siden2. Didier Drogba - Sjekk hvor mange mål han har nå, og kalles for verdens beste spiss...SKAM 3. Stewart Downing - Har ingen god grunn, men han er en "stjerne" men har ikke visst det denne sesongen ihvertfall!!! Enig i 1 og 3. Om hann er verdens beste kan diskuteres, men at han er en jækli god spiss helt klart. Så om muligens noe overvurdert så er han ikke av de aller mest overvurderte Lenke til kommentar
oyvind36 Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Torres, ja han har gjort det bra i år, men han må gjøre det bra neste år og vis han skal overbevise meg, Benayoun har heller ikke gjort det så bra som forventet syns og at Mcbride og er litt oppskrytt Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Torres, ja han har gjort det bra i år, men han må gjøre det bra neste år og vis han skal overbevise meg, Benayoun har heller ikke gjort det så bra som forventet syns og at Mcbride og er litt oppskrytt Så du syntes Torres er oppskrytt? Benayoun kan vel heller ikke kalles oppskrytt Endret 7. mai 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 2. Didier Drogba - Sjekk hvor mange mål han har nå, og kalles for verdens beste spiss...SKAM Ikke glem at Drogba har spilt vesentlig færre kamper i år enn i fjor, da. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 2. Didier Drogba - Sjekk hvor mange mål han har nå, og kalles for verdens beste spiss...SKAM Ikke glem at Drogba har spilt vesentlig færre kamper i år enn i fjor, da. Fortsatt 9 serie mål er utrolig lite for en klasse spiss som han Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Litt enig. Men hvor mange kamper har han total i PL denne sesongen? Noe som har tall? Og noen som har Drogbas antall mål per spilte kamp sammenlignet med Rooneys tilsvarende statistikk? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Litt enig. Men hvor mange kamper har han total i PL denne sesongen? Noe som har tall? Og noen som har Drogbas antall mål per spilte kamp sammenlignet med Rooneys tilsvarende statistikk? Ifølge PL.com har Drogba spilt 16 kamper og scoret 8 mål Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Det gir med andre ord Drogba en 0,5 mål per kamp-statistikk. Til sammenligning sier denne kilden at Rooney har spilt 26 kamper og scoret 12 ganger. Med andre ord hakket dårligere enn Drogba. Statistikk kan riktignok være misvisende - tallet på målgivende pasninger, for eksempel, er ikke medregnet - men det er likevel interessante tall. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 2. Didier Drogba - Sjekk hvor mange mål han har nå, og kalles for verdens beste spiss...SKAM Ikke glem at Drogba har spilt vesentlig færre kamper i år enn i fjor, da. Fortsatt 9 serie mål er utrolig lite for en klassespiss som han Syntes du sa han var overvurdert Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Det gir med andre ord Drogba en 0,5 mål per kamp-statistikk. Til sammenligning sier denne kilden at Rooney har spilt 26 kamper og scoret 12 ganger. Med andre ord hakket dårligere enn Drogba. Statistikk kan riktignok være misvisende - tallet på målgivende pasninger, for eksempel, er ikke medregnet - men det er likevel interessante tall. Rooney er jo en helt annen type spiss enn Drogba, og ingen har sagt at Rooney har spilt noen kanonsesong. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Hmm. Giggs Gary Neville Drogba Mener alle disse er overvurdert. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 2. Didier Drogba - Sjekk hvor mange mål han har nå, og kalles for verdens beste spiss...SKAM Ikke glem at Drogba har spilt vesentlig færre kamper i år enn i fjor, da. Fortsatt 9 serie mål er utrolig lite for en klassespiss som han Syntes du sa han var overvurdert Han er overvurdert, men han ses på som en klassespiss Tror nok han forsvinner i sommer til Italia eller Spania, mest antagelig til den klubben der Mourinho blir trener Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Rooney er jo en helt annen type spiss enn Drogba, og ingen har sagt at Rooney har spilt noen kanonsesong. Jeg føler uansett at statistikken bekrefter det faktum at Rooney er en tanke oppskrytt: Han scorer for lite mål og er, som sagt, ikke den verdensklassespissen svært mange skal ha det til. Det har han i hvert fall ikke vært denne sesongen, og det er tross alt dét man må bedømme ut ifra. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Rooney er jo en helt annen type spiss enn Drogba, og ingen har sagt at Rooney har spilt noen kanonsesong. Jeg føler uansett at statistikken bekrefter det faktum at Rooney er en tanke oppskrytt: Han scorer for lite mål og er, som sagt, ikke den verdensklassespissen svært mange skal ha det til. Det har han i hvert fall ikke vært denne sesongen, og det er tross alt dét man må bedømme ut ifra. Herregud. Rooney er en verdensklassespiss. Han har fått ødelagt store deler av sesongen pga skader, og det er ikke alltid like lett å komme seg etter skader. Det lå ann til tidenes Rooney-sesong i United-trøya etter en glimrende preseason, men han ble skadd i første kamp og vice versa, han ble skadet igjen etter å ha scoret 7 mål på 8 kamper, og sånn har det egentlig gått. Rooney er ikke en typisk goalgetter, men det er jo ikke sagt at han er oppskrytt av den grunn, fordi han ikke scorer mål? Er jo en helt latterlig logikk, han setter opp til utrolig mange mål. Tenk på Torres f.eks, han er en utrolig begrenset spiller når han ikke scorer mål, men who the fuck cares? Rooney scorer ikke så veldig mange, men gjør så utrolig mye for laget. Hmm. Giggs Gary Neville Drogba Mener alle disse er overvurdert. Når ble Gary Neville overvurdert? PLs beste høyreback ifjor, samspillet med Ronaldo på høyrekanten ifjor var magisk, rett og slett. Selv om Ronaldo har scoret mange flere mål enn han gjorde ifjor, var Ronaldo ifjorårssesongen en bedre spiller, mye pga det fabelaktige samspillet med Gaz. Noe av grunnen til at det ikke har fungert i år, er nettopp den grunn at våre kjære, røde kaptein har vært ute en hel sesong, og Ronaldo har måttet befinne seg på høyre med den mindre gode Wes Brown, som ikke er i nærheten av samme offensive klasse. Giggs overvurdert? Er vel ingen som forventer så mye av The Welsh Wizard nå lengre? Fyren nærmer seg 35 for pokker, 9 ligagull er motargument nok. Endret 7. mai 2008 av NightKeeper Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Her må jeg le. Giggs overvurdert? Snarere tvert i mot i følge visse personer holder ikke Giggs nivå for Adecco ligaen lenger han slår visstnok også verdens dårligste innlegg, har ingen fart og er ræva til alt. Lenke til kommentar
oyvind36 Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Torres, ja han har gjort det bra i år, men han må gjøre det bra neste år og vis han skal overbevise meg, Benayoun har heller ikke gjort det så bra som forventet syns og at Mcbride og er litt oppskrytt Så du syntes Torres er oppskrytt? Benayoun kan vel heller ikke kalles oppskrytt Benayoun har ikke spillt så mye, og han har heller ikke vert så veldig god i de kampene jeg har sett, Liverpool fansen forventer så mye av spillerene sine med en gang synes jeg, la dem få litt tid til å bli vant med engelsk fotball, derfor liker jeg ikke Torres (som bommet på straffespark i en treningscup der de hadde spillt mot ett Kinesisk lag og kom til finalen der de tapte på straffekonk mot Portsmouth Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Torres, ja han har gjort det bra i år, men han må gjøre det bra neste år og vis han skal overbevise meg, Benayoun har heller ikke gjort det så bra som forventet syns og at Mcbride og er litt oppskrytt Så du syntes Torres er oppskrytt? Benayoun kan vel heller ikke kalles oppskrytt Benayoun har ikke spillt så mye, og han har heller ikke vert så veldig god i de kampene jeg har sett, Liverpool fansen forventer så mye av spillerene sine med en gang synes jeg, la dem få litt tid til å bli vant med engelsk fotball, derfor liker jeg ikke Torres (som bommet på straffespark i en treningscup der de hadde spillt mot ett Kinesisk lag og kom til finalen der de tapte på straffekonk mot Portsmouth Skjønner ikke helt hva du mener, men at du motsier deg selv er i hvert fall ganske klart. Du påstår Liverpool-fansen forventer mye av nye spillere, men du selv mener de er overvurderte. Ser du feilen? Her er det du som forventer mye av dem. Å si at Torres er overvurdert samtidig som du sier vi fans må la ham bli kjent med engelsk fotball er kanskje et tegn på at du må lese hva du skriver før du poster det. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Dette ser tilsynelatende ut til å ende opp som det gjør i de fleste diskusjoner her på forumet - fanboys mot fanboys. Jeg for min del skjønner ikke hvordan folk kan hevde at Kuyt er oppskrytt. Mannen har jo en arbeidskapasitet de fleste spisser bare kan se støvskyen etter. Da har jeg større problemer med å forstå hvorfor Ferguson spiller Park, som har så uendelig mye mindre å tilby. Endret 8. mai 2008 av Loeve Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Joe Cole Ryan Giggs David Bentley michael owen ( dessverre ) Endret 8. mai 2008 av ogger Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Berbatov, Giggs, Drogba, Rooney, Cole?!? - jeg må bare le - ser dere på fotball i det hele tatt? Det kan være fristende å si navn som Carragher, Neville og Terry, men man skal ikke undervurdere spillere som sjelden eller aldri er skadet og som leverer stabilt på et meget høyt nivå sesong etter sesong. For å ta et eksempel; Ledley King har tekniske egenskaper som overgår begge disse to men det hjelper lite når han er skadet hele tiden. Carras rutine oppveier for alle hans mangler. Fotballforståelse er vel så viktig som teknisk dyktighet. Downing er absolutt overvurdert. Ellers så har jo West Ham-fansen en tendense til å overvurdere alle sine spillere Må tenke litt på denne. Endret 8. mai 2008 av Solaar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå