Gå til innhold

Mest overvurderte spillere i Premier League

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf

I lys av denne tråden tenkte jeg at det var på sin plass med den rake motsetning: hvilke spillere i PL er de mest overvurderte? Jeg vil ikke begrense forslagene til tall, for i mine øyne er det for mange av dem til det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg kommer til å bli skutt for dette, sikkert, men jeg synes Rooney er en tanke oppskrytt.

Der kom det ja. Rooney..

Han er ikke oppskrytt, alle ser hvor mye han jobber, og hvor mange sjanser han skaper for laget. Hadde han en avsluttningsfot ala Solskjær hadde han vært verdens beste.

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar
Jeg kommer til å bli skutt for dette, sikkert, men jeg synes Rooney er en tanke oppskrytt.

hmm hvor i helvete er pistolen min når jeg trenger den mest? :grin:

men alle får ha sine egne meninger da :p

jeg synes faktisk at john terry er overvurdert, og er ikke redd å bli skutt for det heller ;)

Lenke til kommentar
Der kom det ja. Rooney..

Han er ikke oppskrytt, alle ser hvor mye han jobber, og hvor mange sjanser han skaper for laget. Hadde han en avsluttningsfot ala Solskjær hadde han vært verdens beste.

Kanskje. Jeg benekter uansett ikke det faktum at han er en god spiller, at han jobber mye og at han skaper mange sjanser for laget, men han er ikke verdens beste spiss - ikke Premier Leagues beste engang, tør jeg påstå.

Lenke til kommentar

Han trenger rundt 5 sjanser for å putte ballen i mål akkurat som Rooney, men forskjellen her ligger i at Rooney løper langt ned å forsvarer å vinner ballen og gir tonnevis av assists, mens Ade ikke gjør det. For all del han er en god spiss, men han er overvurdert. Jeg er overbevist om at en klinisk avslutter ala Huntelaar ville ha scoret minst 40 mål denne sesongen med de sjansene Arsenal skaper.

Lenke til kommentar

Nei, som sagt, avsluttninger er ikke hans sterkeste side, men han er absolutt en pain in the arse for motstanderne. Husker Rio sa forrige sesong at Ade var den vanskeligste spissen å spille i mot. Det er sant at Adebayor ikke er den supermannen alle tror han er når de ser på målratio, men overvurdert, tjaa.

Lenke til kommentar

hmm hvor i helvete er pistolen min når jeg trenger den mest? :grin:

men alle får ha sine egne meninger da :p

jeg synes faktisk at john terry er overvurdert, og er ikke redd å bli skutt for det heller ;)

John Terry har jeg også tenkt på som overvurdert, syns han er veldig overvurdert. Han er en enkel god spiller det er han.

Lenke til kommentar

1. Michael Owen - Var god i Real, men har vært dårlig siden

2. Didier Drogba - Sjekk hvor mange mål han har nå, og kalles for verdens beste spiss...SKAM

3. Stewart Downing - Har ingen god grunn, men han er en "stjerne" men har ikke visst det denne sesongen ihvertfall!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...