Leeroymonster Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Jeg føler meg skikkelig ukomfortabel hvis jeg ikke får dusjet hver morgen før jeg reiser hjemmenfra. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Jeg føler meg skikkelig ukomfortabel hvis jeg ikke får dusjet hver morgen før jeg reiser hjemmenfra. samme her. . om jeg dusjer kvelden før og ikke morgenen etter går jeg hele dagen med en skitten og stinken ølelse. . hater det. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Har aldri vasket penishodet og likevel har jeg aldri hatt noe problem med hygenen nedentil, rart... Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Så du prøver å si at penishodet ditt aldri er i kontakt med vann? Hvis det ikke lukter, da sitter du helt stille hele dagen i et kaldt rom, og sex kan du umulig ha hatt før. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Nei sex det har jeg ikke hatt nei Men jeg vasket ikke penishodet direkte nei, men det kommer vel vann ned fra dusjen, jeg dusjer jo 2 ganger dagelig. Klarer meg ikke uten å dusje på morningen og etter trening. Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Drar du ikke forhuden tilbake i det hele tatt når du dusjer? Lenke til kommentar
LøperFraVevelstad Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Er det vanlig å vaske penishodet? Ja, det skal man gjøre. Intressannt er det at enkelte mener at hygienen blir bedre hvis man omskjærer seg (opererer bort forhuden). Dette er selvfølgelig bare tull. Hvis man vasker seg på penishodet hver gang man dusjer så holder det i massevis. (og dagens unge dusjer gjerne for ofte! dvs. unødvendig ofte! Nevøen min dusjer feks 3 ganer om dagen, tror jeg) jeg og, men det er etter jeg har trent og har svettet.. er det godtatt da? Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Det er jo ikke noe digg å være svett. Det som blir "galt" med å dusje 3 ganger om dagen er at man dusjer fordi man føler seg møkkete, uten å være det. Etter min mening burde man dusje én gang om morgenen, og etter hard fysisk aktivitet. Det er jo ikke bra for kroppen å dusje hele tiden. Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Det er jo ikke bra for kroppen å dusje hele tiden. Riktig. Hvis man må dusje ofte bruk minst mulig såpe - helst uten - eller kjøp den mildeste som finnes. Saken er at såpe tærer på hudens beskyttende fettlag og ingen oljer erstatter fullt ut "originalvaren". Selv varmt vann tar bort noe. Det dusjes unormalt mye, mange ganger burde det holde å vaske seg under armene hvis man føler seg svett. Endret 13. mai 2008 av geirm Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 I tillegg er det vel faktisk en idé å ikke dusje så veldig varmt. Lenke til kommentar
Gjest Guest_per_* Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Synes det er vondt å få hard stråle vann direkte på penishodet når forhud er trukket tilbake. Hvertfall å touche den. Har dere det samme? Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Det er helt vanlig. Skru ned styrken på strålen, og bruk heller noe å vaske med (klut, fingre). Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Det blir bedre etterhvert som det blir litt mer "wear and tear" Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Som med så veldig mye annet blir man fort vant til litt spyl på tissefant. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 (og dagens unge dusjer gjerne for ofte! dvs. unødvendig ofte! Nevøen min dusjer feks 3 ganer om dagen, tror jeg) 3 ganger om dagen . At han gidder sier jeg bare, kjedelig å dusje så ofte. Dusjer selv 5 ganger i uka kansje. Herrejesus, at du gidder. Latterlig mye det også (om man ikke svetter). Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Man trenger egentlig ikke å dusje hver dag, hvis man ikke har kjæreste. Men det er nok ikke digg å sutte på en sur tissefant. Kan tenke deg selv, hvis du måtte bortpå en mus som ikke hadde sett vann på et par dager. Endret 24. mai 2008 av Skagen Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Med "godt" er det ikke ment at du skal strekke og tøye i den. Dra den så langt tilbake den går uten at du føler ubehag/unormalt mye strekk. Jepp =) Paraphimosis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå