Thomas. Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) b Endret 26. juni 2008 av php_user Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 det er nettop det du gjør når du trekker tilbake forhuden og vasker hodet Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) v Endret 26. juni 2008 av php_user Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Få med deg godt rundt alle "hudfolder" så går det nok bra skal du se Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 det er nettop det du gjør når du trekker tilbake forhuden og vasker hodet Det er det vel ikke? Det er lurt å trekke forhuden _godt_ tilbake (les: helt tilbake) og vaske lenger inn på penis også, ikke kun hodet. Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 det er nettop det du gjør når du trekker tilbake forhuden og vasker hodet Det er det vel ikke? Det er lurt å trekke forhuden _godt_ tilbake (les: helt tilbake) og vaske lenger inn på penis også, ikke kun hodet. Kan den "strengen" under penishode ryke da ? Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Kan den "strengen" under penishode ryke da ? Ja, men så hardt trenger du ikke dra. Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Med "godt" er det ikke ment at du skal strekke og tøye i den. Dra den så langt tilbake den går uten at du føler ubehag/unormalt mye strekk. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Nåja, den kan alltids ryke, men det kan beinet ditt også. Den ryker ikke uten videre. Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Man ryker jo f. eks. ikke ringen hver gang man spyler svarthølet. Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Med "godt" er det ikke ment at du skal strekke og tøye i den. Dra den så langt tilbake den går uten at du føler ubehag/unormalt mye strekk. Jepp =) Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Noen har jo problemer med og få huden helt ned og bak hode, man må bare ove. men om det er meget ille bør man kontakte en doktor. en venn av meg måtte det og de gjorde en lite opperation og nå er det bra Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Jeg vil anbefale å bruke en mild såpe, en intim såpe. Lactacyd f.eks. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Tråden flyttes til Helse-kategorien på grunnlag av denne kunngjøringen. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Noen har jo problemer med og få huden helt ned og bak hode, man må bare ove. men om det er meget ille bør man kontakte en doktor.en venn av meg måtte det og de gjorde en lite opperation og nå er det bra For trang forhud er faktisk en veldig vanlig lidelse. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Er det vanlig å vaske penishodet? Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Hvis man ikke vasker penishodet vil det jo lukte helt forferdelig. Tenk deg at penishodet ditt marineres i kvinnelige safter, også skal det bare ligge der å mugne? Nei, man vasker da penishodet, ferdig med den saken. Endret 12. mai 2008 av Leeroymonster Lenke til kommentar
Heimdall Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Er det vanlig å vaske penishodet? Ja, det skal man gjøre. Intressannt er det at enkelte mener at hygienen blir bedre hvis man omskjærer seg (opererer bort forhuden). Dette er selvfølgelig bare tull. Hvis man vasker seg på penishodet hver gang man dusjer så holder det i massevis. (og dagens unge dusjer gjerne for ofte! dvs. unødvendig ofte! Nevøen min dusjer feks 3 ganer om dagen, tror jeg) Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 (og dagens unge dusjer gjerne for ofte! dvs. unødvendig ofte! Nevøen min dusjer feks 3 ganer om dagen, tror jeg) 3 ganger om dagen . At han gidder sier jeg bare, kjedelig å dusje så ofte. Dusjer selv 5 ganger i uka kansje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå