ole-vidar Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 jeg inngikk en tidsbestemt leieavtale den 1 mars i år som er gyldig i 3 år. Angående oppsisgelse så står det at dette kan gjøres av leier på 3 måneders varsel med opphør 30/6-09 og 30/6-10, den 31/3-11 opphører avtalen uten videre. utleier ønsker at det kun er en gang i året man kan si opp da de har mange leiligheter som de ønsker minst mulig administrasjon på. Mitt spm er om dette er lov ? har man ikke rett til å si opp med 3 måneders varsel uansett ? Lurer også på om jeg bare skal droppe å betale husleien de 3 siste månedene og la dette gå på depositumet som er 3 måneders leie (ihvertfall om jeg har lov til å si opp uansett og uteleier setter seg på bakbeina) takk for svar Lenke til kommentar
Panter Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Det er lov å avtale egen oppsigelsestider. Det er derfor man må lese gjennom en avtale før man signerer. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Når det gjelder tidsbestemte leieavtaler, må man faktisk ha det spesifisert i kontrakten dersom leietaker skal kunne si opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå