kunde Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Noen her som har erfaring med no-name 512 PC2700 CL 2.5 fra Komplett ? Mon tro om de er bedre eller like gode som tilsvarende Twin-Mos som kun er 37 kr dyrere. I utgangspunktet så ville man tro at merkerammen skulle være bedre, men det trenger vel slettes ikke alltid nødvendigvis å være tilfelle. Derfor spørsmålet. Lenke til kommentar
darkfury Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Noname er bare ett navn som tilsier at de plukker det de har mest av på lageret sitt og sender det, så den kan faktisk til tider være bedre enn merkeram men noname brikkene til komplett er iaffal 99% av tiden TwinMos Lenke til kommentar
kunde Skrevet 5. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2003 Ja ikke så overraskende å høre, prisdifferansen tatt i betraktning. Men de leveres da uten Twinmos-merkelappen ? Noen som kjører denne rammen som CL 2.0 problemfritt ? Lenke til kommentar
Gef Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Jeg har noname selv og er storfornøyd! Det samme har nesten alle kompisene mine. Lenke til kommentar
tZar Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 De leveres ofte med TwinMos merkelappen Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Jeg kjøpte denne brikken i høst og den ble levert med twinmos klistremerke, selv om selve rammbrikkene ikke var tilsvarende merket. Lenke til kommentar
svennand Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 jeg har kjøpt 3 brikker og har kompiser som har kjøpt enda flere fra komplett som skulle være noname... men de var merket med klistremerke Twinmos så.... men 37 kr kan nå man unne seg for å være sikker... kan hende du får noname og det er nok litt kjipt når man kunne fått original for 37 kr mer... Lenke til kommentar
kunde Skrevet 5. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2003 Da fikk jeg kjappt svar på eksakt det jeg var ute etter. En utrolig kunnskapsbase dette her egentlig. Og takk allesammen ! Lenke til kommentar
^2mMy^ Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 min funker fett med aggressive innstilinnger! ihvertfall enda kan ikke kjøre "command to ettellerannet" på 1t da er ut2k3 og 3dmark01 ustabile! men ellers konge brikke kjører den også på 362mhz husker ikke om det er twinmos merke på den eller ikke Lenke til kommentar
svennand Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 moste min twinmos fra 333mhz - 367mhz og 2,4ghz@2,7 pentium 4 bare for å se... fungerte helt fint Stabil som F**** Twinmos er å anbefale.... men det skal nevnes... jeg fikk en gang en deffekt twinmos brikke fra komplett.. sendte den inn og fikk en ny en uten noe som helst problem, ikke ett spørsmål ble spurt (den var deffekt på den måten at maskina fryste seg til tider osv...) Lenke til kommentar
kunde Skrevet 5. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2003 Dette her er jo virkelig nyttige opplysninger for alle oss ramkjøpere som enda ikke har blitt lottomilionærer. Takk. Lenke til kommentar
^2mMy^ Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 etter en liten rask demontering såfant jeg ut at min brikke er også en twinmos det da bare å anbefale! noen som veit hva en sånn kan presses til? gjerne med cl2 og andre agressive innstillinger! Lenke til kommentar
svennand Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 når den begynner å varmsvette så er det på tide og gi seg... hold også øye etter en rød fargetedens (varme) eller stikkflammer.... husk at når du klokker noe så minsker du litt av levetiden på komponenten..... større "slitasje" Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 er det 37kr så gå for twinmos! Lenke til kommentar
mandela Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 kjøpte nylig noname 512MB på komplett. labelen er Twinmos, MEN chipene er ikke merket twinmos, brikken vil dessuten ikke kjøre turbo-settings. Men tjener jeg noe merkbart på det uansett? Har ikke OC ram siden sdram + via kt133a anbefaller mellomlegg og kjøpe twinmos dersom klokking blir aktuelt Lenke til kommentar
kunde Skrevet 5. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2003 Takker og bukker for alle gode råd. Lenke til kommentar
kunde Skrevet 5. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2003 Du har rett. Kr 37 er ikke all verden, så jeg går for ditt råd. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Du har rett. Kr 37 er ikke all verden, så jeg går for ditt råd. Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Du har rett. Kr 37 er ikke all verden, så jeg går for ditt råd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå