Gå til innhold

No-name DDR PC2700 CL 2.5 fra komplett ??

kunde

Anbefalte innlegg

Noen her som har erfaring med no-name 512 PC2700 CL 2.5 fra Komplett ?

Mon tro om de er bedre eller like gode som tilsvarende Twin-Mos som kun er 37 kr dyrere. I utgangspunktet så ville man tro at merkerammen skulle være bedre, men det trenger vel slettes ikke alltid nødvendigvis å være tilfelle. Derfor spørsmålet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har kjøpt 3 brikker og har kompiser som har kjøpt enda flere fra komplett som skulle være noname... men de var merket med klistremerke Twinmos så.... men 37 kr kan nå man unne seg for å være sikker... kan hende du får noname og det er nok litt kjipt når man kunne fått original for 37 kr mer...

Lenke til kommentar

min funker fett med aggressive innstilinnger! ihvertfall enda :lol: kan ikke kjøre "command to ettellerannet" på 1t da er ut2k3 og 3dmark01 ustabile! men ellers konge brikke kjører den også på 362mhz :woot:

husker ikke om det er twinmos merke på den eller ikke :roll:

Lenke til kommentar

moste min twinmos fra 333mhz - 367mhz og 2,4ghz@2,7 pentium 4 bare for å se... fungerte helt fint :D

Stabil som F****

Twinmos er å anbefale....

men det skal nevnes... jeg fikk en gang en deffekt twinmos brikke fra komplett.. sendte den inn og fikk en ny en uten noe som helst problem, ikke ett spørsmål ble spurt (den var deffekt på den måten at maskina fryste seg til tider osv...)

Lenke til kommentar

kjøpte nylig noname 512MB på komplett. labelen er Twinmos, MEN chipene er ikke merket twinmos, brikken vil dessuten ikke kjøre turbo-settings. Men tjener jeg noe merkbart på det uansett? Har ikke OC ram siden sdram + via kt133a

anbefaller mellomlegg og kjøpe twinmos dersom klokking blir aktuelt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...