skreii Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Hei, Har problemer med at routeren vår restarter seg, det skjer helt uten mening, plutselig blir bare internett tilkoblingen borte. så når jeg går å ser på routeren, så er det akkurat som den har skrudd seg av og på, et rødt lys blinker og den holder på å starte opp. Dette kan skje flere ganger om dagen. noen dager skjer det ikke i det hele tatt, mens andre dager er det helt villt. Rekorden er vel 8 ganger på 2 timer eller noe sånt. Noen som vet hva dette kan være? evt. en løsning på det? Lenke til kommentar
Beaumont Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Noe lignende har skjedd med meg med en annen ruter. Jeg tror vi resettet den og alt, men ga opp til slutt. Etter å ha tatt den frem igjen etter to uker så funket den fint. Skjønner ingenting. Lenke til kommentar
skreii Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 vet du hvilken ruter det var da? Lenke til kommentar
Beaumont Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Min ? Det er en D-Link DIR-655. Har du prøvd å resette din og la kontakten være ute en liten stund ? Lenke til kommentar
skreii Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Ja, har prøvd å tatt ut kontakten, tror jeg lot den ligge i 5 min sånn ca. men kan det ha noe med at den blir varm? for den blir veldig varm der den henger. La den på bordet en stund, og da restartet den seg ikke så mye, men vet ikke om det var tilfeldig.. Endret 6. mai 2008 av skreii Lenke til kommentar
Beaumont Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Men det er en knapp som du må trykke på med en penn[eller lignende] som resetter alle instillingene og alt på ruteren. Du må sette opp det trådløse nettverket på nytt, men det kan hjelpe ? Prøv å sette den et kjøligere sted først. Lenke til kommentar
skreii Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 Ok, takk for hjelpen. Skal prøve det ut når jeg kommer hjem : ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå