Gå til innhold

Sharif's dekksenter har den dårligste servicen jeg har vært borti!

Anbefalte innlegg

Hei folkens!

Ønsker egentlig bare å fortelle at Sharif's Dekksenter ved Skedsmokorset tilbyr ELENDIG service!

Kjøpte felgpakke der for 1 måneds tid tilbake. Dummeste jeg har gjort. Allerede da jeg ankom Dekksenteret skjønte jeg at noe var galt. Det er kun Tommy Sharif selv, hans bror og en ung jypling som står i kassa. Måtte vente i nærmere 45 min før jeg fikk hjelp. Og da snakker vi om at det kun var 1 kunde før meg i kø. Ble også lovet å få tilsendt bilmerket mitt sine felgmerker uka etter. Nå har det gått 9 uker og jeg har fortsatt ikke mottatt noe. Hver gang jeg har ringt blir jeg fortalt av broren til Sharif at de får inn en container "til uka". Dette er jo tydeligvis bare tull...

Føler meg lurt. Noe jeg kan gjøre? Er kanskje en bagatellmessig sak, men det er snakk om prinsipper!

Sharif's Dekksenter er virkelig ikke til å anbefale for NOEN!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Har jeg misforstått noe, eller var du der for en måned siden, og det har gått ni uker uten at du har mottatt noe?

Kanskje trådstarter har vært på tur i verdensrommet? Hvis man flyr med lysets hastighet, eller over, så går visst tiden raskere eller noe sånt. Sikkert det som har skjedd her. Men det kan ikke Sharifs dekksenter lastes for? :!:

Lenke til kommentar

Er enig her egentlig...

VAr der oppe for noen mnd siden. Skulle se pA noen sommerfelger til bilen.

Stod der nA, A tittet pA veggen av felg. Men kom det noen A spurte om jeg trengte hjelp? nei!

Vell, etter en liten stund, fikk jeg 0ye pA noen felger jeg kunne tenkt meg. Men ville jo nA vite om disse kom til A passe pA min bil. Siden ingen kom til meg, gikk jeg til han lille kladden i kassa. Som trodde han var Norges kuleste kassemedarbeider. Virka nesten som han Slikka rompa til sharif etter han hadde drite.

Var han villig til A selge meg felg? nah, han var mer i en kjekkas modus, pga noen fine jenter som kom innom, etter at jeg kom.

Service hos sharif kan ses pA den samme servicen du far hmm vent. Du far ikke sa dorlig service noe annet sted!

Opplev dorlig service, dra til sharif dekksenter. guidet tur hver fre/ lordager fra klokken 11.00. lunsj inkl i pris ( Mc'donald's )

120 per voksen

65 per barn/ hon0r

Lenke til kommentar
Har jeg misforstått noe, eller var du der for en måned siden, og det har gått ni uker uten at du har mottatt noe?

Kanskje trådstarter har vært på tur i verdensrommet? Hvis man flyr med lysets hastighet, eller over, så går visst tiden raskere eller noe sånt. Sikkert det som har skjedd her. Men det kan ikke Sharifs dekksenter lastes for? :!:

Har nok verken vært i verdensrommet eller andre steder hvor tiden går raskere. Men jeg husker å ha vært i seng med mor di :)

Saken er for øvrig avsluttet. Sharif har gjort opp for seg, men kommer aldri til å kjøpe felger hos han igjen...

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...