Gå til innhold

Laste opp video til PC med Sony HDR-HC3 HDV 1080i!?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har ett K&H prosjekt til i morgen, og har en del redigering som må gjøres på rekord tid. Men selvfølgelig har jeg mistet CD-en til kameraet, slik at PC-en ikke gjenkjenner kameraet. What to do!? Det er mer eller mindre krise, har allerede fått det utsatt. Huset er igjennomlett, men ingenting er funnet. Har Sony det på sine side!? Jeg fant ingenting da jeg Googlet. Har noen andre noe som kan brennes? Finnes det en torrent?

Mod: Dette emnet strider ikke imot reglene da denne CD-en er gratis ved Sony Center der jeg kjøpte kameraet.

På forhånd; takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bruker dette kamera mini-DV kassetter, harddisk, minnekort eller DVD som lagring?

Mini-DV kamera krever uansett firewiretilkobling for overføring av video i full kvalitet. Har du et firewirekort, så er drivere allerede installert i maskinen, og du trenger ingen ytterligere drivere til kameraet. Plug and play.

Bruker det harddisk eller minnekort, så skal det ikke være verre enn å koble kameraet til USB, slå det på og sette det i visningsmodus, så skal det komme opp som en egen harddisk du kan overføre filer fra og til. Eneste er hvis Sony, nok en gang, har brukt en "smart, lur og fiffig" løsning, slik at man MÅ bruke Sonys egne drivere. De er litt kranglete sånn, Sony, men jeg trodde ikke de "kødda" med såpass innarbeidede rutiner.

Uansett, hvis CD'en er gratis hos Sony Center, hvorfor ikke be de om en ny CD (eller en kopi)?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...