Vegard_Haug Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Ubisoft har avslørt massevis av nye detaljer om det neste Prince of Persia. Les mer Lenke til kommentar
Nailer Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Hmph, kun 1v1 kamper? Det var vel kanskje å ta for mange steg tilbake. Lenke til kommentar
Eccer Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Spillet har for lite informasjon til at den blir released i Jul, blir sannsynligivs forlyttet til 2009 kan en tenkest. For håpe de gjør en glimrende jobb med 1v1 da, ble litt skuffet over det valget, men skal ikke tvile på at det blir bra. Endret 6. mai 2008 av Eccer Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Hørtes svært spennende ut, men jeg håper virkelig de lykkes med kampsystemet. Lenke til kommentar
pippeungen Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Det høres teit ut med 1v1 kamp, men jeg tror det blir bra. Lenke til kommentar
Koopa Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 POP serien har jeg alltid likt. Håper dette ikke blir noe annerledes sånt sett! Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg liker det med 1v1-kamper. Det fungerte jo strålende i gamle Prince of Persia. Lenke til kommentar
Lillehagen.no Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Håper de får til dette spillet, liker PoP veldig godt Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Leste om det i Edge i går. Den grafiske stilen som ligner Street Fighter IV var spesielt interessant. Dessuten er det godt å høre at de jobber med akrobatiske puzzles igjen, noe som jeg hemmelig håpte man skulle legge inn i Assassin's Creed (men det ble det jo ikke noe av, vet vi) så det er bra de får det med her. Jeg er dog litt redd for om en åpen spillverden er det riktige for Prince of Persia, men det får tiden vise. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Har aldri spilt Prince of Percia, men det hørtes ganske kult ut hvis det sammenlignes med Assassin's Creed Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Errol Flynn ble nevnt som en inspirasjon og da var jeg ganske solgt. Den mannens fekteegenskaper i filmer som Robin Hood er legendarisk. Langt stiligere enn det meste nytt Hollywood presser ut Har kost meg med Prince of Persia siden det første kom ut for gudene vite hvor mange år siden. Synd det ikke kommer til Wii, men får kose meg med det på PC da. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Kanskje de dropper de generiske elgitar-riffene også. 8D Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Gleder meg, 1v1 kamper blir bare en stor fordel. I store klynger ble det som regel bare buttonsmashing. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Errol Flynn ble nevnt som en inspirasjon og da var jeg ganske solgt. Den mannens fekteegenskaper i filmer som Robin Hood er legendarisk. Langt stiligere enn det meste nytt Hollywood presser ut Har kost meg med Prince of Persia siden det første kom ut for gudene vite hvor mange år siden. Synd det ikke kommer til Wii, men får kose meg med det på PC da. Hadde vel uansett blitt endel teknisk dårligere på Wii, liker selv tanken på at det blir litt mer 1 vs 1 som på de gamle variantene. Likte forsåvidt både POP1 og 2 ganske bra (selv om toeren virkelig var diabolsk vanskelig) AtW Lenke til kommentar
Morten Porten Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Dette høres spennende ut, har spillt alle PoP spillene og håper etter hvert spill på et nytt kapittel , særlig etter Two Thrones der JEG synes historien er crap og stemningen elendig... Lenke til kommentar
Lillehagen.no Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Dette høres spennende ut, har spillt alle PoP spillene og håper etter hvert spill på et nytt kapittel , særlig etter Two Thrones der JEG synes historien er crap og stemningen elendig... Syns du? Det var jo litt stilig med de derre speedkillene da? Litt annerledes fra de andre på en måte Lenke til kommentar
Morten Porten Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 nåja, må nok endre litt mening og si at spillet var greit, men det holder ikke mål med Warrior Within.. Så rått, mørkt og panisk prince of persia spill må vi nok vente lenge på Lenke til kommentar
Lillehagen.no Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Jeg er enig der altså, er nok WW som er det beste i serien hittil Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Jeg er skeptisk, men skal nok kjøpe spillet "læll", utrolig intressant spill-serie. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Kommet en teaser folkens! Gametrailers.com - Debut Teaser HD Fuck og dø, feil tråd. Edit2: herre, dårlig hukommelse idag. Var feil film, ikke feil tråd. Glemte jo helt hva jeg dreiv med. Prince of Persia Trailer HD Endret 28. mai 2008 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg