Lindoniel Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Hun er rett og slett ikke helt tilhenger av oralsex. Noe jeg syns er utrolig leit, for det er jo noe av det deiligste som er... Har prøvd å overtale henne flere ganger Har jo sagt til henne at hun får bestemme sine egne grenser, men forklarer de positive sidene til henne. Vil hun ikke respekterer jeg det. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Dama mi ville nok aldri ha tatt spruten i munnen. Hun er ikke helt fan av "the nasty side". Er jo ikke noe i nasty i det. er jo ganske naturlig om hun holder på å suge deg. Er nå mer grisete å ta den ut av munnen, så du spruter ned ting. Lenke til kommentar
Kjekssmulen Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Jeg skjønner egentlig at det er nasty og svelge, men hvis det er greit for dem, er det greit for meg, for og si det sånn. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Ligg unna melk en dag eller tre i forveien. Man kan da vel ikke planlegge sånn? Hehe "Hold deg unna melken kjære, om tre dager skal vi pule vilt og jeg skal svelge!" Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Man kan da vel ikke planlegge sånn? Hehe "Hold deg unna melken kjære, om tre dager skal vi pule vilt og jeg skal svelge!" Ahaha! :!: Får merke det av på kalenderen. Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Kan jo evt. ha faste svelgedager. :!: Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Kan jo evt. ha faste svelgedager. :!: Hahaha. Gir ny mening til det endel par som har vært sammen lenge klager på, nemlig at ting blir litt "rutine" Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 "Huff, svelgedag nå igjen kjære? Ja ja, tøm ivei!" Lenke til kommentar
Gjest jente 30 Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Liker at han kommer i munnen fordi det er opphissende. Om jeg blir opphisset fordi han blir opphisset eller om det bare er opphissende? En kombinasjon. Det å suge han er opphissende i seg selv! Tror flere jenter liker det enn de som innrømmer at de liker det. Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Mulig at det er store mørketall her ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg