Jonas9300 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Hei. Siden det ikke er mulig at notepad leser php lurer jeg på, er det ett sted jeg kan skrive php, og sjekke om alt fungerer? Uten å kjøpe noe domene osv. Lenke til kommentar
Erik B. Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Last ned XAMPP, kan lastes ned fra www.apachefriends.org. Da installerer du en localhost. Og du kan kjøre phpfiler lokalt. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 WAMPServer er jo en start. Etter at det er installert kan du legge filene inn i en mappe på c:\wamp\www\. Deretter går du inn på http://localhost/mappenavn/ i nettleseren din. Lenke til kommentar
Jonas9300 Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 Okei. Skal prøve - Takk. Lenke til kommentar
iM'andY Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Sånn som de andre sier, last ned en apache server med PHP eller last ned ferdige programmer for sånn f.eks xampp, wampserver, easyphp osv som er nevnt ovenfor! Btw: Skal ikke denne ligge i kategorien PHP? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Flytter denne til PHP-kategorien, bra noen er våkne Lenke til kommentar
Jonas9300 Skrevet 1. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Flytter denne til PHP-kategorien, bra noen er våkne Noen som kan gi en direkte link til dette "XAMPP" programmet, og forklare litt nærmere hva jeg må gjøre for at det skal fungere? Lastet ned noe en gang, men ingen ting skjedde. Må jeg sette det opp på en måte? Endret 1. juni 2008 av Dezperado Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Vet ikke om jeg får beskrevet det mye enklere enn jeg gjorde to innlegg opp. Prøv igjen, du. Lenke til kommentar
Jonas9300 Skrevet 1. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2008 Vet ikke om jeg får beskrevet det mye enklere enn jeg gjorde to innlegg opp. Prøv igjen, du. Jøss. Jeg har visst susa litt. Funka fint nå. Takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå