eldar Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Har tenkt på å kjøpe mini-itx pc, noen som vet hvilke norske web-sjopper som selger mini-itx utstyr (hovedkort og kabinetter) ? Lenke til kommentar
darkfury Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 komplett har ihvertfall Shuttle sine maskiner og Creative Slix serien. www.komplett.no Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 komplett har ihvertfall Shuttle sine maskiner og Creative Slix serien. www.komplett.no men, var det det han spurte om? tror ikke det, nei.. sjekk ut www.databutikken.com .. just det samme som en norsk webshop. Lenke til kommentar
svennand Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 jeg tror det var det han spurte om og vil med det anbefale SHUTTLE!!!! http://www.hardware.no/tester/annet/shuttle_ss51g/ har et selv og finishen på det er utrolig... børsta aluminium både innvendig og utvendig =) synes hw.no gjorde feil i å gi det trekk for plassen... det er tross alt meningen! at det skal være lite i mine øyne TERNINGKAST 6 S-E-K-S Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 så hvis noen spør deg om du vet hvor de kan kjøpe båtmotorer, så henviser du dem til en kebabsjappe, fordi du har spist der en gang? logisk, frøken dings.. Lenke til kommentar
svennand Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 mini itx ? what the f+++ is that... jeg hørte kabinett og hk... for så å få med meg ordet "mini" tenkte da BAREBONE.... noen som han forklare meg hva mini ITX er da? Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 så hvis noen spør deg om du vet hvor de kan kjøpe båtmotorer, så henviser du dem til en kebabsjappe, fordi du har spist der en gang? logisk, frøken dings.. Greit nok at han ikke spurte etter et barebone-kabinett, men det er da likheter mellom shuttle sine xpc'r og mini-itx-systemer. I alle fall er likheten større en den er mellom båtmotorer og kebab svennand: se her. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Greit nok at han ikke spurte etter et barebone-kabinett, men det er da likheter mellom shuttle sine xpc'r og mini-itx-systemer. I alle fall er likheten større en den er mellom båtmotorer og kebab kommer an på øyet som ser. din likhet er ikke nødvendigvis like lik som min likhet. eller noe sånt. nå forvirret jeg tilogmed meg selv. www.mini-itx.com er også en finfin mini-itx-side. Lenke til kommentar
darkfury Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 komplett har ihvertfall Shuttle sine maskiner og Creative Slix serien. www.komplett.no men, var det det han spurte om? tror ikke det, nei.. sjekk ut www.databutikken.com .. just det samme som en norsk webshop. det var nøyaktig det han spurte om :> Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 www.mini-itx.com er også en finfin mini-itx-side. Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 kommer an på øyet som ser. din likhet er ikke nødvendigvis like lik som min likhet. eller noe sånt. nå forvirret jeg tilogmed meg selv. Lenke til kommentar
eldar Skrevet 5. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2003 Jeg har tenkt å byge en movie-box til stua. ikke shuttle... Lenke til kommentar
svennand Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 hehe jeg har bygd movie box til stua, brukte shuttle=) den er så liten og passer så pent inn Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Jeg har tenkt å byge en movie-box til stua. ikke shuttle... der hører du, din %!"#% person som kom med shuttle-info. gå vekk med deg! husj! Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Svært så zinna du var i dag da Lenke til kommentar
svennand Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Jeg har tenkt å byge en movie-box til stua. ikke shuttle... der hører du, din %!"#% person som kom med shuttle-info. gå vekk med deg! husj! du skal behandle andre slik du vil at de skal behandle deg.... husj psilocybe mensen er ingen pen sak Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Svært så zinna du var i dag da *knipe i nesen* ikke sinna, såh! Lenke til kommentar
bruno Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 så hvis noen spør deg om du vet hvor de kan kjøpe båtmotorer, så henviser du dem til en kebabsjappe, fordi du har spist der en gang? logisk, frøken dings.. Eller Microplex, for der får du med drops. Lenke til kommentar
bruno Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Siden det allerede er en del snakk om Barebone her. Er det noen som vet om det er noen i Norge som leverer Barebone av vanlige maskiner ? (jeg ser bort fra PC-byggern på Komplett og lignende) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå