Lovinda Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Vi har fått i oppgave i musikk å spille en sang sammen som et band. Problemet er at vi ikke vet hvilken sang som kan læres på 3 uker og som er relativ"enkelt" å spille. Våres forslag er: Gal av lengsel Piano Dødssøt Vi har tenkt å synge på norsk og forandre teksten. Noen forslag? Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Kva for instrumentar har dykk, då? Hugsar då vi hadde bandprosjekt i musikken på ungdomsskulen, då valgte vi å spela Seven Nation Army av The White Stripes. Den var veldig grei å lære seg. Ellers har sikkert Postgirobygget nokre gode/enkle sangar. Lykke til Lenke til kommentar
Lovinda Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 Vi skal bruke piano, trommer, gitar og sånn dere "chachacha" greie kanskje... Tusen takk for svar Kva for instrumentar har dykk, då? Hugsar då vi hadde bandprosjekt i musikken på ungdomsskulen, då valgte vi å spela Seven Nation Army av The White Stripes. Den var veldig grei å lære seg. Ellers har sikkert Postgirobygget nokre gode/enkle sangar. Lykke til Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Hmm. Tenkte på Slipknot's Vermillion Pt. 2 med en gang. Men den passer vel ikke helt for dere? I så fall så er det laget en remix av den som er å finne på Underworld Evolution sitt soundtrack, den har noe piano/keyboard om jeg ikke tar helt feil. Endret 6. mai 2008 av DeNile Lenke til kommentar
Lovinda Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 Spennende Jeg har aldri hørt den sangen før s¨det blir nok en utfordring å lære den +spille (?) Skal høre på sangen nå, tusen hjertlig takk for svar Hygglg når noen tar seg tid til å svare, setter pris på det Hmm. Tenkte på Slipknot's Vermillion Pt. 2 med en gang. Men den passer vel ikke helt for dere? I så fall så er det laget en remix av den som er å finne på Underworld Evolution sitt soundtrack, den har noe piano/keyboard om jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Det er ingenting å takke for. Selv har jeg ikke noe peiling på om ting er vanskelig å spille eller ikke ettersom at jeg ikke har spilt noen instrumenter selv. Men jeg tror ikke at denne sangen er noe vanskelig å spille. Den går rolig for seg så det gjør det nok litt enklere å spille. Lykke til! Lenke til kommentar
Lovinda Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2008 Hmm...det var en bra sang, men gruppa ble ikke helt enige... Vi aner fortsatt ikke hva vi skal synge. Fint om du har noen sanger å anbefale:D Det er ingenting å takke for. Selv har jeg ikke noe peiling på om ting er vanskelig å spille eller ikke ettersom at jeg ikke har spilt noen instrumenter selv. Men jeg tror ikke at denne sangen er noe vanskelig å spille. Den går rolig for seg så det gjør det nok litt enklere å spille. Lykke til! Lenke til kommentar
Steinvakt Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Pig Destroyer - Towering Flesh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå