Gå til innhold

Bandprosjekt i musikk, hvilken sang?

Lovinda

Anbefalte innlegg

Vi har fått i oppgave i musikk å spille en sang sammen som et band. Problemet er at vi ikke vet hvilken sang som kan læres på 3 uker og som er relativ"enkelt" å spille.

Våres forslag er:

Gal av lengsel

Piano

Dødssøt

Vi har tenkt å synge på norsk og forandre teksten. Noen forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kva for instrumentar har dykk, då? Hugsar då vi hadde bandprosjekt i musikken på ungdomsskulen, då valgte vi å spela Seven Nation Army av The White Stripes. Den var veldig grei å lære seg. Ellers har sikkert Postgirobygget nokre gode/enkle sangar.

Lykke til :)

Lenke til kommentar

Vi skal bruke piano, trommer, gitar og sånn dere "chachacha" greie kanskje...

Tusen takk for svar :D

Kva for instrumentar har dykk, då? Hugsar då vi hadde bandprosjekt i musikken på ungdomsskulen, då valgte vi å spela Seven Nation Army av The White Stripes. Den var veldig grei å lære seg. Ellers har sikkert Postgirobygget nokre gode/enkle sangar.

Lykke til :)

Lenke til kommentar

Hmm. Tenkte på Slipknot's Vermillion Pt. 2 med en gang. Men den passer vel ikke helt for dere? I så fall så er det laget en remix av den som er å finne på Underworld Evolution sitt soundtrack, den har noe piano/keyboard om jeg ikke tar helt feil.

Endret av DeNile
Lenke til kommentar

Spennende :)

Jeg har aldri hørt den sangen før s¨det blir nok en utfordring å lære den +spille (?)

Skal høre på sangen nå, tusen hjertlig takk for svar :D Hygglg når noen tar seg tid til å svare, setter pris på det :new_woot:

Hmm. Tenkte på Slipknot's Vermillion Pt. 2 med en gang. Men den passer vel ikke helt for dere? I så fall så er det laget en remix av den som er å finne på Underworld Evolution sitt soundtrack, den har noe piano/keyboard om jeg ikke tar helt feil.
Lenke til kommentar

Det er ingenting å takke for. Selv har jeg ikke noe peiling på om ting er vanskelig å spille eller ikke ettersom at jeg ikke har spilt noen instrumenter selv. Men jeg tror ikke at denne sangen er noe vanskelig å spille. Den går rolig for seg så det gjør det nok litt enklere å spille.

Lykke til!

Lenke til kommentar

Hmm...det var en bra sang, men gruppa ble ikke helt enige...

Vi aner fortsatt ikke hva vi skal synge. Fint om du har noen sanger å anbefale:D

Det er ingenting å takke for. Selv har jeg ikke noe peiling på om ting er vanskelig å spille eller ikke ettersom at jeg ikke har spilt noen instrumenter selv. Men jeg tror ikke at denne sangen er noe vanskelig å spille. Den går rolig for seg så det gjør det nok litt enklere å spille.

Lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...