HDSoftware Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Er skikkelig i dragern i dag Jeg har en string som inneholder et hexadecimalt tall og vil gjerne ha dette tallet representert i en integer. Noen enkel måte å gjøre dette på? nb! kode som konverterer klarer jeg skrive selv. Lurer med andre ord på om det finnes noe ferdige greier i .NET Endret 6. mai 2008 av HDSoftware Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Nei, nå har du spurt for masse i dag. Kvoten din er oppbrukt Menneh: noe slikt: int.Parse(hex1, NumberStyles.AllowHexSpecifier); ? Lenke til kommentar
HDSoftware Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 Nei, nå har du spurt for masse i dag. Kvoten din er oppbrukt Menneh: noe slikt: int.Parse(hex1, NumberStyles.AllowHexSpecifier); ? STEIKE! .NET er bare helt rått! Og det er kunnskapsmengen deres også ;-) Takker Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Det må i så fall være kunnskapen til å google haha Lenke til kommentar
HDSoftware Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 Det må i så fall være kunnskapen til å google haha Tja, forsøkte med noen google setninger uten å finne ut av akkurat dette, men jeg søkte sikkert ikke etter rett uttrykk Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Google: convert hex .net Så var det andre treffet eller noe Lenke til kommentar
HDSoftware Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 Google: convert hex .net Så var det andre treffet eller noe haha. Der kan du se. Jeg søkte etter noe slik: "Convert hex string to int C#" og fikk en drøss med treff som ikek hadde mye med saken å gjøre. Keep it Simple er vist cluet her ;-() Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå