Gå til innhold

HTC-flaggskipet er ute av skapet

Anbefalte innlegg

Virker kanskje litt rart det med batteri vs. tykkelse, men tror det er fordi den mest sannsynlig vil selge bedre.
Om denne telefonen selger like godt som N95/N95 8GB er det ikke umulig at flere produsenter følger trenden. Bare 2mm med batteri utgjør en stor forskjell, men dessverre også en for "stor" forskjell i tykkelse. :ermm:

4gb er jo en del da..kan jo legge inn en god del serier og musikk.. filmer/serier tar jo mye mindre plass når de blir tilpasset skjermen..
Poenget er ikke at 4GB er lite, men at en minnekortslot for microSDHC-kort krever minimalt med plass (sannsynligvis er det noe dødplass pga store komponenter som skjerm, batteri osv. så den ville ikke blitt større eller tyngre) så det er en unødvendig begrensning å ikke utstyre en telefon i denne prisplassen med minnekortslot.

Når man ser i sammenheng med telefonens levetid er 2 år (garantitid) blir 4GB lite minne i Q2 2010. Med 20GB (med 16GB minnekort) eller 36GB (med 32GB minnekort) ville det blitt mindre aktuelt å bytte den etter bare ett år.

Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Haaper ikke prisen blir for stiv
5500-6000kr uten abonnement i butikk, kan vel anta at den blir til rundt 5000 pluss frakt på nettet. X-mobiles dato er riktig.

Var noe saant jeg regnet med. Faar se noen tester av den foer jeg bestemmer meg for hvorvidt jeg kommer til aa bruke penger paa den eller ikke.

ca. 4500, ganske grei pris :D

Lenke til kommentar
Haaper ikke prisen blir for stiv
5500-6000kr uten abonnement i butikk, kan vel anta at den blir til rundt 5000 pluss frakt på nettet. X-mobiles dato er riktig.

Var noe saant jeg regnet med. Faar se noen tester av den foer jeg bestemmer meg for hvorvidt jeg kommer til aa bruke penger paa den eller ikke.

ca. 4500, ganske grei pris :D

Lønner det seg egentlig å forhåndsbestille?

Er litt skeptisk på det, vil helst vite at butikken faktisk vet når de får produktet eller har det... Har aldri forhåndsbestilt en telefon før :p

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Ser ikke ut som den har noen plass for minnekort nei..

Egentlig litt dumt, selv om den har 4gb internt minne syntes jeg det hadde vært greit med en microsd slot :hmm:

Enig! Skal man kjøre film og/eller legge inn kart til GPS, blir 4 Gig i minste laget. Kunne slengt inn 8, alternativt minnekortplass.

Her er forresten link til manualen. Fant den på HTCs hjemmeside. Den er på engelsk (Hong Konge-versjon):

http://www.htc.com/www/FAQ_Detail.aspx?act...133&cat=268

Tekniske data bakerst.

Endret av CellularDude
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...