Mafo Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Superskjerm og alt av teknologi. Her er Touch Diamond. Les mer Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Mm.. Mye fine funksjoner i denne, slank og stilig er den også. Lurer på hva slags pris dennne kommer på. Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Meget imponerende, ser på engadget.com sin artikkel også. Denne er definitivt en seriøs konkurrent til både iPhone og Xperia X1, iallfall basert på videoene og det vi vet så langt. Så gjenstår det bare å se om HTC klarer å lage gode nok drivere som kan levere en like god opplevelse som skrytevideoene vil ha det til. Klarer de dette med driverne, og om den er tilgjengelig i Norge nå i juni/juli, så tror jeg at jeg har funnet min nye mobil. Her er forøvrig et kobbel av videoer som viser mobilen i sin fulle prakt: http://www.youtube.com/user/HTC Endret 6. mai 2008 av LioKaiser Lenke til kommentar
Tetanus Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg var fra meg av begeistring når HTC Touch kom, denne ser jo enda bedre ut. Dessverre er den ikke for meg, jeg er avhengig av å ha et tastatur det er mulig å skrive på. Det å skrive på skjermen er for meg en dårlig løsning. En løsning som på Touch dual hadde vært ideelt for min del. -Tet Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Da burde du kanskje vente på HTC Raphael (?) som skal komme snart og som visstnok skal være noenlunde lik Diamond på en del områder, men med tastatur i tillegg. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Endelig VGA-skjerm. Det var strengt tatt på tide. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Er redd det elendige batteriet vil bli en stor akilles-hel for denne telefonen. Hva er vits med mange funksjoner i tillegg til selve telefonbiten, om batteriet går tomt hele tiden? 900 mAh er ikke mye å skryte av om denne opplysningen fra forrige artikkel om telefonen stemmer... Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Uten minnekortslot og 3.5mm minijack? Kan ikke si HTC frir til de som vil bruke mobilen som MP3-spiller når de utstyrer mobiler med én plugg til lading, data og headsett. Liker F-117-designet, men batteri og minnekort er for viktig. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Håper vi får en versjon uten radio og med minnekortleser heller! Ellers en herlig oppløsning på skjermen (endelig)! Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Var denne telefonen det eneste HTC lanserte i dag? Ikke noen andre telefoner? Jeg vil ha meeeer...! Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 dem kunne da ha spandert blits på det kameraet der... Lenke til kommentar
µT. Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Kun denne som ble lansert? Var det ikke snakk om 3? Faen.. Jeg venter på HTC Touch Pro jeg! Får håpe det kommer noen nye modeller imorgen eller noe. Lenke til kommentar
Abba91 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Likte touch flo 3D, men telefonen har for mange mangler, som f.eks dårlig batteri og liten skjerm, så det blir nok Xperia på meg. Lenke til kommentar
master air Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Imponerende daarlig batteritid maa jeg si. Haaper skjermen skrur seg av relativt raskt saa batteriet lever lengere. Haaper ikke prisen blir for stiv, for dette er en telefon jeg har lyst paa. Lenke til kommentar
X-mobile Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg må igjen slakte Amobil for feilinfo på lanseringsdato. HTC Diamond er ikke bekreftet inn til distributører før i slutten av juni. Dette er igjen informasjon hentet fra norges største distibutør. Lenke til kommentar
mobifil Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Spennende, men likte ikke telefonens bakside...skulle bare vært plain...men men, smaken er som baken Ser man denne videoen: http://www.youtube.com/watch?v=JJtmnsHDVbk ser den ganske treg ut når man zoomer på bildene foreksempel. Er ilikhet med Steffen_moss spent på Touch Pro, håper dessuten den har større skjerm. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Haaper ikke prisen blir for stiv5500-6000kr uten abonnement i butikk, kan vel anta at den blir til rundt 5000 pluss frakt på nettet. X-mobiles dato er riktig. Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Jævlig Rå Mobil.. Skulle Ønske HTC hadde lagt mer vekt på Kameraet... Hadde vært bra med 5 mp og xenon Blits.. Lenke til kommentar
master air Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Haaper ikke prisen blir for stiv5500-6000kr uten abonnement i butikk, kan vel anta at den blir til rundt 5000 pluss frakt på nettet. X-mobiles dato er riktig. Var noe saant jeg regnet med. Faar se noen tester av den foer jeg bestemmer meg for hvorvidt jeg kommer til aa bruke penger paa den eller ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg