Chirpy Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Hei. Har tenkt å dra på interrailferie i sommer, og ser at en kan bestille billett 3 måneder før turen starter. Noen som vet om det kan bli tomt for interrailbilletter så en må bestille i god tid, eller er det evig tilgang på de? Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Lurer faktisk på det samme ... Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Noen kamerater av meg som dro i fjor kjøpte billett bare 3 uker i forveien, og det var ikke noe stress hvertfall. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Det er altså ikke mulig å bare gå bort til skranken og spørre etter Interrail-billetter - samme dag som avreise, liksom? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Det er altså ikke mulig å bare gå bort til skranken og spørre etter Interrail-billetter - samme dag som avreise, liksom? Litt usikker, men best å være på den sikre siden og bestille. Du kan hente de når du vil da Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Hm, OK. Høres bra ut. Skal du også utforske Europa til sommeren? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Nei, men jeg skulle opprinnelig det. Men dessverre fikk ikke han jeg skulle reise med råd, så da ble det ikke noe av. Håper på neste år da Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Å, kjedelig. Men Europa skal ingen steder, da - og er der sikkert til neste år også. Lenke til kommentar
klaraku Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Da jeg kjøpte interrailbillett, gjorde jeg det ei uke i forveien eller no sånt. Tror nok ikke det er noe begrensa antall nei, men kan jo være greit å kjøpe litt før avreise iallefall - tilfelle det skulle dukke opp noe Endret 15. mai 2008 av klaraku Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå