the_masked_cow Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg spiller ofte mens jeg hører på musikk. problemet er at jeg ikke har mediataster på den bærbare pc-en min. derfor trenger jeg et program som kan gjøre en hvilken som heldst knapp på tastaturet til å justere følgende: -Lydstyrke -Neste sang -forige sang - stop -start -pause Jeg har prøvd en del program men finner ingen som funker sammen med windows media player. Derimot så fant jeg et som funket med winamp, men jeg har problemer med at winamp fryser, så jeg holder meg til WMP. Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Winamp har hurtigtaster inkludert. Gå inn på Preferences, Global Hotkeys, og sett hake ved Enabled. Og der ser du alle hurtigtasten og du kan også forandre de om du vil. Hotkeycontrol XP er et program som du kan også bruker, vett at det var gratis før, men tror at det har gått over til betal versjon. Men jeg anbefaler å bruker Winamp. Da slipper du også et ekstra program å kjøre i bakgrunnen. Lenke til kommentar
the_masked_cow Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 Winamp er uaktuellt, det fryser ved oppstart så det er umulig å bruke. jeg vet ikke hva som er feil, men det kan være vista. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Bruker også Vista, og har hatt problemer med mange programmer ... Men aldri hatt problemer med Winamp Lenke til kommentar
1915 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 itunes da ? http://www.apple.com/downloads/ Lenke til kommentar
hernil Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 MediaMonkey har også inkluderte hurtigtaster som du kan endre etter ønske. Lenke til kommentar
joakimnor Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 http://wmpkeys.sourceforge.net/ Funker greit til meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå