Gå til innhold

Kulturo: Klassikeren: Radiohead - OK Computer


Anbefalte innlegg

Jeg vet jeg fortjener litt juling, for det er jo uhøflig av meg å skrive slikt til fansen. Men for meg er det altså vokalisten som ødelegger det som jeg ellers ville sagt var veldig bra musikk.

 

Jeg kan faktisk delvis forstå deg, altså at man ikke må like Thom. Men uemosjonell synes jeg er et veldig rart ord å bruke, og omtrent direkte feil (helt objektivt). Men smaken er som baken, og det er nok flere enn deg som ikke liker vokalen til Thom Yorke, og mange som også synes han er glimrende. Selv synes jeg han er ganske kapabel, men slettes ikke helt ũberfantastisk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg kan faktisk delvis forstå deg, altså at man ikke må like Thom. Men uemosjonell synes jeg er et veldig rart ord å bruke, og omtrent direkte feil (helt objektivt).

 

Når jeg sier han er "uemosjonell", så mener jeg bare at for meg høres han noe affektert og "fake" ut. I Norge har vi DeLillos som en grei analogi (uten sammenligning forøvrig). Det er en slags ironisk distanse i syngingen som får meg til å miste engasjementet. Antar noen liker det slik.

 

CD

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...