Gå til innhold

STOR FLAUSE!

Vegard-

Anbefalte innlegg

Nå har jeg gjort det mest irriterende jeg noen gang har gjort.... Skikkelig teit.. Jeg klarte å makke meg til å sette oppløsningen høyere enn skjermen takler, så når jeg kommer in i win2k så forsvinner skjermbildet.... :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

Noen som aner hvordan jeg klarer å fikse dette???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hehe. gjorde det samme en gang for noen måneder siden. skal si jeg måtte tenke litt :)

Tydeligvis mange med særdeles kort Windows historie her. 8)

Med win3.x måtte ini filer editers i dos etter en slik flause.

Senere fikk man safe mode.

Nå ( >= win2k ) må man jo ha mint 11 tommeltotter for å klare å kome utenfor gyldig område :wink:

Lenke til kommentar
hehe. gjorde det samme en gang for noen måneder siden. skal si jeg måtte tenke litt :)

Nå ( >= win2k ) må man jo ha mint 11 tommeltotter for å klare å kome utenfor gyldig område :wink:

noen ganger det enkleste kan være det letteste finne ut av :) Men måtte boote 2 ganger før jeg kom på vga mode. samme som sette passord på en server man booter en gang i året =)

Lenke til kommentar

noen ganger det enkleste kan være det letteste finne ut av :) Men måtte boote 2 ganger før jeg kom på vga mode. samme som sette passord på en server man booter en gang i året =)

ganke riktig, men den signaturen din forto jeg ikke. Skulle jeg hatt noe liknende måtte det være: Kjør raskest, kjør hardest, bli en vinner. Thats the Aprilia Power. 8)

Men så fortetrekker jeg jo også å gjøre fra meg griskjøringa på bane fremfor vei, og det er jo som kjennt mye tryggere og morsommere. Ingen veikjøring kan erstatte fete sladder, svidd plastlukt fra kneklossene og en tur opp på podiet for å ta imot premie :lol:

Lenke til kommentar
hvem skitt gidder kjøre aprilia da? kjørt i hjel 2 rs125 hehe. ene var blikk kjørt og vunnet på stripa en del og. tåler ikke hard kjøring :) Så deiligere emd litt japse. gsxr 1000 eller hayabusa som går litt ille :)

Du får ta en tur på Rudskogen så kan vi kjøre om kapp, jeg med min 5 år gamle aprilia RS250, 100% standard bortsett fra glassfiberkåpene (som er pinnevev for tiden ) og du med Gixern. Skal vi tippe jeg tar deg igjen med en runde hver 10de runde?

Kan selvsagt stille med VTR'n også men da tar det et par runder mer før jeg passerer 8)

Banekjøring med sykkel er mye det samme som OC, det viktigste er ikke å ha den raskeste sykkelen men å passere flest mulig av de som er langt større, med PCen er ikke det viktigste å ha den raskeste CPUen men å overklokke mest. Noen som lurer på hvorfor jeg har en XP1700 :p

Lenke til kommentar
Aprilia suger da

Som sagt, motbevis det 8)

Prøv å kræsje med en Aprilia RS 125 i 45 km/t mot en person bil som kjører 25.....

lol, nei da...

Jeg syns de går dårlig, og jeg følte meg "Rævkjørt" etter 6 timer på RS'en

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...