grugen Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Sitter litt og kikker på denne, noen som har kjøpt, brukt, sett den. Skal ikke spille er eller gjøre noe fancy med den, for det kan man glemme med det oppsettet som er på den, men tenkte og velge en bedre prossesor og ta med W-lan. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Den der PCen der med SSD-disk er noe jeg definitivt kunne tenkt meg. Ser ganske grei ut, men venter til jeg finner litt mer konkret data. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Rabbid: tenker ikke du på Zepto Notus, Zeptos kommende ultraportable maskin? Zepto Titan er en 15,4" pc som skal koste 2599 kroner, neppe verdt å spandere SSD-disk på... Endret 8. mai 2008 av ventle Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Tenker på Titan. Notus med SSD blir jo helt jævlig dyr (om det i det hele tatt er mulig) Syns SSD passer perfekt i "svak" og energieffektiv PC, synd de er så dyre da. Endret 9. mai 2008 av Rabbid Lenke til kommentar
ventle Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Titan er jo ikke en energeieffektiv bærbar, det er en helt vanlig bærbar med billigst mulige komponenter, hvorav ingen er særlig strømsparende... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå