Tha_MullE Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Hei, vi har et prosjekt nå om andre verdenskrig, og jeg har om hverdagslivet, om rasjoneringskortene, id kontroller og om regler for helt hverdagslige ting. Noen som vet når for eksempel: Når lyset hjemme skulle være slukket/gardinene lukket? Når du måtte være inne? Hva du kunne gå i, og ikke? Hva straffen var for å eksempel feire 17.mai? Har sjekket google, men finner ingen ting. Da må jeg vel bare gå i huet på folk:P Noen som har noe info, noe de kan . Please legg det inn her. Takker for alle svar Endret 6. mai 2008 av Tha_MullE Lenke til kommentar
maedox Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Besteforeldre er et hett tips. Eventuelt ta en tur på et gamlehjem og slå av en prat. Jeg tror du vil finne mye bra her: http://lotus.uib.no/norgeslexi/krigslex/krigslex.html Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Biblioteket er din venn i sånne situasjoner. Finner nok info du trenger i bøker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå