2new Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 HTC Touch Diamond ble lansert for flere minutter siden, men kan ikke finne noen nyheter her på amobil.no Kun noen nyheter i forkant av lanseringen. Jeg som er dårlig til å lete ? Lenke til kommentar
knutaj Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Nå syns jeg du er vel kravstor her. Utover å finne andre nettsteds artikler fra lanseringen, må de jo også oversettes til norsk. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Vist du på død og liv ikke klarer og vente noen minutter på at artikkelen skal komme, så kan du faktisk lese den selv hvor nyheten blir lagt ut først! Trege nyheter, snakk om og være kravstor! Lenke til kommentar
Litek89 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Var dette et seriøst inlegg? Det tar virkelig mer enn 10 min å skrive en artikkel. Håper en av amobil gutta/jenta svarer på dette ^^ Lenke til kommentar
Marasmus Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Hehe. Amobil er ikke akkurat VG. Tror ikke jeg har sett noen "Artikkelen oppdateres kontinuerlig" i bunnen av noen artikkel hos Amobil. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Bedre med en ganske grundig artikkel med korrekt innhold, enn raskt oppgulp som tilføyes og korrigeres kontinuerlig bare for å være først ute. Lenke til kommentar
hitokiri Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Engasjert leser Det tok nesten en time, men den gikk altså ut klokken 14.23 i går. Grunnen til at vi ikke klarer å skrive den like kjapt som andre, er for det første at vi ikke var på eventen i London, og dermed må vente på andre kilder. Videre har vi dessverre ikke tid til å sitte og vente på at ting skal skje, så man jobber seg gjerne ferdig med det man driver med før man begynner på noe nytt. Men det er hyggelig å se at folk ønsker å lese om nye telefoner hos oss! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå