Gå til innhold

Får ikke startet spill (ps3)

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg har akkurat oppdatert og installert nytt programvare via internett på min ps3, noe som den anbefalte etter at jeg fikk koblet den til det trådløse nettverket.

Etter dette så får jeg ikke startet noe spill. Den er bare inne på systemmenyen (der hvor man kan gjøre masse instillinger på maskinen).

Noen som vet hva jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvordan fikk du koblet den opp mot det trådløse nettverket? det er noe merkelig med mitt nettverk altså...nekter både trådløs og kabel til min ps3...irriterendes i grunn, siden jeg har gode online spill som cod4 og sp:da

edit: funka før, og funker når jeg har med ps3'n til kompiser. Men nå funker den bare hos kompiser, og ikke hos meg lenger.

(sorry for at jeg stjeler tråden din)

Endret av xitto
Lenke til kommentar
Hvordan "ikke starter opp"? Har du i det hele tatt trykket på de?

Vanligvis når man starter maskinen med ett spill inni, så går jo maskina automatisk inn på spillet.

Maskinen min går rett inn på systemmenyen, uten å gi meg ett valg om å starte spillet. Det går heller ikke an å starte spillet fra systemmenyen.

Autostart disc står slått på, så det er heller ikke der problemet ligger.

Jeg har gjenopprettet til fabrikkinstillinger, noe som heller ikke hjalp!

Så hva nå?

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Det er nok blu-ray leseren som er ødelagt, så du må nok sende den på reperasjon.

Edit: Eller hvis den gikk i stykker etter en sw oppdatering vet jeg ikke, men den må nok på rep uansett.

Endret av Kris.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...