Freddy K Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Hei, jeg har akkurat oppdatert og installert nytt programvare via internett på min ps3, noe som den anbefalte etter at jeg fikk koblet den til det trådløse nettverket. Etter dette så får jeg ikke startet noe spill. Den er bare inne på systemmenyen (der hvor man kan gjøre masse instillinger på maskinen). Noen som vet hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Deathsh00t Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 ps2 ell ps3 spill? Fordi ps2 spill kommer ikke til å virke på din ps3 vis du har 40gb verisjonen! Lenke til kommentar
Freddy K Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 ps3 spill. Ingen av spillene jeg har fungerer, og de fungerte helt ypperlig for den oppgraderingen. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Hvordan "ikke starter opp"? Har du i det hele tatt trykket på de? Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) hvordan fikk du koblet den opp mot det trådløse nettverket? det er noe merkelig med mitt nettverk altså...nekter både trådløs og kabel til min ps3...irriterendes i grunn, siden jeg har gode online spill som cod4 og sp:da edit: funka før, og funker når jeg har med ps3'n til kompiser. Men nå funker den bare hos kompiser, og ikke hos meg lenger. (sorry for at jeg stjeler tråden din) Endret 7. mai 2008 av xitto Lenke til kommentar
Freddy K Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2008 Hvordan "ikke starter opp"? Har du i det hele tatt trykket på de? Vanligvis når man starter maskinen med ett spill inni, så går jo maskina automatisk inn på spillet. Maskinen min går rett inn på systemmenyen, uten å gi meg ett valg om å starte spillet. Det går heller ikke an å starte spillet fra systemmenyen. Autostart disc står slått på, så det er heller ikke der problemet ligger. Jeg har gjenopprettet til fabrikkinstillinger, noe som heller ikke hjalp! Så hva nå? Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 er det ikke Blu-ray disken som er fucka da? Lenke til kommentar
jaadbrann Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Jeg har akkurat samme problem!Hadde vært fint om noen hadde en løsning Lenke til kommentar
Kris Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) Det er nok blu-ray leseren som er ødelagt, så du må nok sende den på reperasjon. Edit: Eller hvis den gikk i stykker etter en sw oppdatering vet jeg ikke, men den må nok på rep uansett. Endret 17. januar 2009 av Kris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå