Sandman2k Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Hei. må ha kjøler til xp 2500+"barton". hva er best?? ps: jeg vil ha det KALDT! jo og en ting til: ha shim noe efekt på varmen +/-?? Lenke til kommentar
Babelfisken Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Hei. må ha kjøler til xp 2500+"barton". hva er best?? ps: jeg vil ha det KALDT! jo og en ting til: ha shim noe efekt på varmen +/-?? Nitrogen skal jo visstnok gi lave temperaturer. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 hvor får man tak i en sånn en? og pris? Lenke til kommentar
AJ Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 På www.microplex.no her de slk 900, prisen ser du selv. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Spørs hva du mener med kaldt da. Vil du ha det "vanlig kaldt" så kjøp Alpha Pal 8045 eller Swiftech [www.microplex.no] Vil du ha det "kaldt" så kjøp vannkjøling hos www.netconnection.no Vil du ha det "extreme" så kjøper du vapochill eller prometeia. Vil du ha det "sinnsykt" så mekker du Nitrogen kjøling. Men her er bakdelen at detta er for veldig kort tid. Det fordamper hele tida. Noe som jeg tviler du gidder eller har råd/tid til. BTW: Vapochill finner du hos www.3dfxcool.no Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 shim gir + på varmen, den er ikke i kontakt med core men den løfter kjøleren litt. bare pingler trenger shim Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 shim gir + på varmen, den er ikke i kontakt med core men den løfter kjøleren litt. bare pingler trenger shim Den løfter ikke en shit! +i varme? Not.. har nå 27.5 grader på CPU. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Shim ja. Visste det var noe jeg glemte å bestille med vannkjølinga. hrmpf. Jaja. Bestille 1 GB ram.. Lenke til kommentar
Sandman2k Skrevet 7. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2003 må jo nesten ha shim på "barton" sinsyk sprø kjerne! Lenke til kommentar
J_L Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Er Bartonprosessorene sprøere i kjernen en andre XP-prosessorer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå