Mister_joney Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Et nytt skate bilde fra Bergen... Hva er best, S/H eller farger? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Min subjektive mening er at det gjorde seg best i svart/hvitt, men det gjorde seg godt i farger også. Lenke til kommentar
Ciwie Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Likte den tydelige skyggen på veggen. Svart/hvitt. Lenke til kommentar
DHM Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Likte best s/h. Vet ikke helt hvorfor, jeg bare gjorde det. Lenke til kommentar
presjes Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 S/H! Jeg mener det fordi skyggen av skateren kom bedre fram, og ellers er det svake farger i fargebilde. det gjelder å skape en stemning når man ikke er så nærme skateren i utgangspunktet og dermed havner fokuset for den som ser på bilde litt flere steder og danner seg en helthet av bilde her. S/H bilde ga meg en følelse av at dette var litt som det var før i tida, når det var mer vanlig eller når de som skater proft nå skata på gata. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå