Gå til innhold

Sony holder pressekonferanse 17.00 i dag! Store ting kan bli avslørt! (6. mai 2008)

Anbefalte innlegg

Tja....

Jeg siklet lenge på den Formula 1 traileren som gikk før PS3 ble lansert.

Det Formula 1 spillet som er på PS3 i dag skuffet meg stort.

Har ikke spillt det mere enn noen timer, så la jeg det på hyllen.

Så at det er annonsert et nytt Formula 1 spill tar jeg med knusende ro.

Har mistet litt troen på PlayStation i den sjangeren.

Jeg savner STORT et nytt spill i WRC sjangeren.

Ikke noe McRae:Dirt, Sega Rally eller noe slikt. Rett og slett et nytt WRC-spill slik de vi kjenner fra PS2. WRC-serien likte jeg nemlig best av alle Rally-spill. Tenk deg WRC i denne generasjonen PlayStation, PS3.

eg syntes det var ganske bra...beste i serien..nokon småfeil, utnytter langt ifra det potensialet som er i ps3 både grafisk og teknisk..

men 60 timer har eg sikkert brukt på det..:)

nei resistance2 såg døll ut, call of duty4 har parkert det meste av fps, ting blir ikkje det samme etter det kom.;)

Endret av _KroSjefen_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da har jeg spilt Haze demoen, og som forventet så ble jeg ikke imponert. Alt virket så bra når det bare var en trailer og en kul historie. Men liker ikke gameplayet, blir bare slik som alle andre gjennomsnittlige FPS, ikke noe ekstra. Grafikken var heller ikke noe å skryte av på en 46" 1080p flatskjerm...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Da har jeg spilt Haze demoen, og som forventet så ble jeg ikke imponert. Alt virket så bra når det bare var en trailer og en kul historie. Men liker ikke gameplayet, blir bare slik som alle andre gjennomsnittlige FPS, ikke noe ekstra. Grafikken var heller ikke noe å skryte av på en 46" 1080p flatskjerm...

det samme tror jeg også skjer med Killzone 2 og resistance 2.

samme mølja.

Lenke til kommentar

Det første Resistance var aldri noe bra. Det var bortimot det eneste spillet ved PS3 release som var verdt å kjøpe sammen med Motorstorm. forventer ikke at oppfølgeren skal være noe bedre. Hvertfall ikke når det blir gitt ut knappe 2 år etter orginalen. Det er ikke mye tid til å forberede spillet.

Killzone 2 vil nok være et tradisjonelt FPS spill regner jeg med. Men ettersom at det har til nå hatt en vanvittig lang produksjonstid så tror jeg at dette vil levere hvertfall noe som er verdt å huske fremover i tiden.

Lenke til kommentar

Såg HD-gameplay fra Motorstorm 2, og eg er ikkje noe imponert denne gangen heller. Fortsatt samme ræl fysikk som gjør at det oppleves som sirup. No var jo dette kun det eine klippet da..men de sa eg mye etterhvert rundt lansering av 1`er også :p'

Haze demoen syns eg forøvrig hørte til på søppeldynga.

Lenke til kommentar

Tentative release list:

May 20: Haze

May 29: Wipeout HD

June 12: Metal Gear Solid 4

September 16: SOCOM: Confrontation

October 14: LittleBigPlanet

November 11: Resistance 2

November: Home

November: MotorStorm 2

February: Killzone 2

March: Gran Turismo 5

Lenke til kommentar

Personlig syntes jeg R:FoM var ganske bra, grafikken kunne vert bedre, men til tross var det bare et springbrett for Insomniac. Ratchet & Clank så jo mye bedre ut. Og nå var det vi så opptak fra multiplayeren og WIP. Gleder meg veldig mye til R2, men LBP kommer nok høyest på ønskelisten.

Lenke til kommentar
Nå har jo Home blitt utsatt til høsten også. Litt kjipt for oss PS3 eiere.

Home ble ikke nevnt her?

Det ble bekreftet for noen dager siden tar jeg ikke helt feil. Så det er fortsatt en ganske fersk nyhet.

Lenke til kommentar
Jeg savner STORT et nytt spill i WRC sjangeren.

Ikke noe McRae:Dirt, Sega Rally eller noe slikt. Rett og slett et nytt WRC-spill slik de vi kjenner fra PS2. WRC-serien likte jeg nemlig best av alle Rally-spill. Tenk deg WRC i denne generasjonen PlayStation, PS3.

Jeg sende en mail til Evolution Games i fjor engang. Da sa de dette mulighet for nytt WRC:

"Thank you for taking the time to contact us and many apologies for the delay in replying. Our current focus is on creating additional content for MotorStorm and developing MotorStorm 2. We are very proud of our rally heritage and greatly enjoyed making the WRC series. There is a chance that we will return to the world of rallying in the future, but we are currently unable to announce any further news about our future projects. Should we be able to release any such news then of course we will do so as soon as possible"

Så får håpe Motorstorm 2 blir en flopp, så vi kan kjøre en oransj Focus før det blir for seint.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...