Gå til innhold

Sony holder pressekonferanse 17.00 i dag! Store ting kan bli avslørt! (6. mai 2008)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En semi bekreftelse fra Sony om at PS3 vil være den eneste spillemaskinen med Blu Ray. Med andre ord, ingen Blu Ray til Xbox 360. Surt for de som ønsker det...

Nja.... Blu-ray spillere vil jo etterhvert falle i pris de også slik at man like gjerne kan kjøpe en stand alone spiller (hvis man ikke vil invistere i PS3 og få en bra spillmaskin i tillegg da) om ikke så lenge.

Lenke til kommentar

Uff, veldig skuffene nyhet om MGS4 bundelen. Hadde nesten forventa at sony ville lansere en 80GB PS3 med BC, og en DS3 kontroll. Det ser ut som det kun blir en vanlig 40GB og sixaxis.¨Må jo i tillegg kjøpe rumble kontroll hvis jeg skaffer meg MGS4 pakka. Enormt dårlig gjort at europa blir behandla så dårlig av sony.

Lenke til kommentar
En semi bekreftelse fra Sony om at PS3 vil være den eneste spillemaskinen med Blu Ray. Med andre ord, ingen Blu Ray til Xbox 360. Surt for de som ønsker det...

Nja.... Blu-ray spillere vil jo etterhvert falle i pris de også slik at man like gjerne kan kjøpe en stand alone spiller (hvis man ikke vil invistere i PS3 og få en bra spillmaskin i tillegg da) om ikke så lenge.

Det er klart at prisene på dedikerte Blu-Ray spillere vil falle etterhvert og det vil selvfølgelig ha den konsekvens at flere av disse blir solgt. Men i og med at PS3 er en av de bedre spillerene, så får en for øyeblikket mye mer for pengene enn om man skal kjøpe en ren Blu-Ray spiller. Poenget var uansett at det ser ut til at Xbox 360 ikke vil få en Blu-Ray spiller.

Lenke til kommentar
Uff, veldig skuffene nyhet om MGS4 bundelen. Hadde nesten forventa at sony ville lansere en 80GB PS3 med BC, og en DS3 kontroll. Det ser ut som det kun blir en vanlig 40GB og sixaxis.¨Må jo i tillegg kjøpe rumble kontroll hvis jeg skaffer meg MGS4 pakka. Enormt dårlig gjort at europa blir behandla så dårlig av sony.

Hvis du vil kjøpe en Dual Shock 3, så kjøp den hos videogameplus.ca. Jeg kjøpte min for litt over 300 kroner, og det inkluderte frakt. I tillegg så var de så hyggelige at de skrev en lavere pris på pakken slik at jeg slapp å betale noe toll for den. Dette regner jeg med er vanlig for de, så det er bar eå kjøpe. Du sparer jo tross alt 200 til 300 kroner på å kjøpe den der framfor en butikk her i Norge.

Edit:

Beklager for dobbel post.

Endret av DeNile
Lenke til kommentar

Det er klart at prisene på dedikerte Blu-Ray spillere vil falle etterhvert og det vil selvfølgelig ha den konsekvens at flere av disse blir solgt. Men i og med at PS3 er en av de bedre spillerene, så får en for øyeblikket mye mer for pengene enn om man skal kjøpe en ren Blu-Ray spiller. Poenget var uansett at det ser ut til at Xbox 360 ikke vil få en Blu-Ray spiller.

Jepp, omtrent det jeg prøvde å få fram - med PS3 får man en bra spillmaskin i tillegg.

360 trenger ingen BD spiller egentlig så ikke noe stort loss synes jeg da.

Lenke til kommentar
test.jpg

Formula one..!!

da ser eg vertfall 1 grunn te å beholde ps3..:)

Hva med de store titlene som PS3 har foran seg? MGS4, FF13, Killzone 2, Little Big Planet og mange fler. I tillegg så er PS3 en ypperlig Blu-Ray spiller som jeg allerede har pekt på tidligere. Jeg ser bare fordeler med å ha PS3 på rommet/stuen. Men vi er alle forskjellige.

Lenke til kommentar

jepp...vi er alle forskjellige..:)

killzone2 kommer i 2009! da er me alle opptekne med gears of war 2 likevel..

littlebigplanet...pass

mgs4..nja kansje, viss grafikken og kontrollene i MGSO er representative for mgs4 så står eg LETT over den tittelen,

gran turismo 5 kjem også ikkje før te neste år..det ser eg fram te..

venter forsatt på in-game xmb, men likevel messer dei om home.. :no:

EDIT: formula one demoen er vel F1 CE som kom for eit år siden..;)

Endret av _KroSjefen_
Lenke til kommentar

Hmm. Det ser ut til at vi er motpoler. Synes Gears var ganske oppskrytt på alle plan omtrent. Kjedelig og monotomt. Men men. Er derfor jeg ser frem til MGS 4 som ser ut til å kunne gi oss noe nytt for en gangs skyld, og ikke minst levere til forventningene.

Er enig i at in-game xmb må komme snart og det gjør det nok. Sony kan umulig ignorere all etterspørselen etter dette. jeg håper da inderlig at de kommende spillene blir verdt å ha i hyllen.

hva er buzz? :)

Buzz er vil bli millionær i konsollspill form kan en vel si. Er et spill hvor man blir stilt spørsmål som man må svare på.

Lenke til kommentar
Formula one..!!

da ser eg vertfall 1 grunn te å beholde ps3..:)

Tja....

Jeg siklet lenge på den Formula 1 traileren som gikk før PS3 ble lansert.

Det Formula 1 spillet som er på PS3 i dag skuffet meg stort.

Har ikke spillt det mere enn noen timer, så la jeg det på hyllen.

Så at det er annonsert et nytt Formula 1 spill tar jeg med knusende ro.

Har mistet litt troen på PlayStation i den sjangeren.

Jeg savner STORT et nytt spill i WRC sjangeren.

Ikke noe McRae:Dirt, Sega Rally eller noe slikt. Rett og slett et nytt WRC-spill slik de vi kjenner fra PS2. WRC-serien likte jeg nemlig best av alle Rally-spill. Tenk deg WRC i denne generasjonen PlayStation, PS3.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

fytte rakkern så kjipt og uinspirernede resistance 2 så ut.

ser også ut som et spill fra 2000.

klar over at der er work in prgress men, hello..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...