Gå til innhold

Sony holder pressekonferanse 17.00 i dag! Store ting kan bli avslørt! (6. mai 2008)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Smash Bros Brawl og Gears 2 er vel to rimelig store titler ;)

Ja også MGS4, kanje Alan Wake og fler

"Killzone 2 kommer februar 2009."

"Killzone 2 og Resistance 2 skal ha grafikk vi aldri har sett maken til på PS3."

"Nå kommer masse spillting."

Dette kom ikke som en bombe, bare vent til PS3en viser det den kan ;)

Lenke til kommentar

Det blir jo spennende å se om produsentene orker å sette seg inn i oppbyggingen til PS3 som gjør den vanskelig å programere på. Hvis disse kunnskapene kommer, tror jeg at framtidige PS3 spill vil bli noe som vi muligens ikke har sett før. Men det vil jo tiden vise.

Det blir nå vist en ny Killzone video. Jeg antar at denne vil bli sebar på et senere tidspunkt for oss.

Lenke til kommentar
Det blir jo spennende å se om produsentene orker å sette seg inn i oppbyggingen til PS3 som gjør den vanskelig å programere på. Hvis disse kunnskapene kommer, tror jeg at framtidige PS3 spill vil bli noe som vi muligens ikke har sett før. Men det vil jo tiden vise.

Det blir nå vist en ny Killzone video. Jeg antar at denne vil bli sebar på et senere tidspunkt for oss.

Av det lille jeg har sett så er det imponerende saker fra Killzone 2, og dem filmene jeg såg er fra august 2007, mye kan skje iløpet av denne tiden fram til Februar 2009

Lenke til kommentar

Av det lille jeg har sett så er det imponerende saker fra Killzone 2, og dem filmene jeg såg er fra august 2007, mye kan skje iløpet av denne tiden fram til Februar 2009

Det blir helt klart interresant å se hvordan spillet ser ut etter en så lang produksjonstid. Og skal vi ta det Sony sier for god fisk, så vil det være revolusjonerende, noe som er meget lovende. Håper at det kommer til å leve opp til forventningene.

Lenke til kommentar

Er vel ikke første gang et spill kommer ut 4 år etter det er vist.. men det er bedre at de tar den tiden de trenger og gjør det bra, enn at de slepper et halvferdig produkt.

Resistance 2 i september med massiv online og killzone 2 i november kunne uansett blitt for mye fps på engang.

Endret av tidus2k4
Lenke til kommentar

Det er vel ingen som trodde at Killzone 2 ville komme i november? Det har ikke vært en skikkelig oppdatering siden den siste gameplay videoen i 2007. Så vidt jeg kan se, så er det ikke noe som tyder på at det vil bli gitt ut i år, og nå har vi fått bekreftelsen.

Lenke til kommentar
Motorstorm var jo genialt da

Gleder meg til Motorstorm Pacific Rift

Faktiskt gleder jeg mer til Motorstorm PR mer enn GT 5 ;)

Har egentlig aldri tent noe særlig på bilspill. Er ensformig og kjedelig i min mening. Kjøpte Burnout: Paradise City, men det viste seg å skuffe i lengden. Men må si at Motorstorm høres interresant ut i det minste. Får se om det klarer å levere.

Lenke til kommentar

Om Killzone 2 - som kommer 4 år etter første gang vi så det:

Ser pent ut, heftig fysikk, mye partikkeleffekter, eksplosjener, intense kamper. Men ikke i nærheten av den første traileren.

http://spillmagasinet.origo.no/-/bulletin/...erer-sony-i-dag

Hehe. Det blir nok bra til slutt. :)

Ellers mye av det samme praten vi hører fra både Sony og MS på slike presentasjoner, f.eks:

"Sony sier at både Killzone 2 og Little Big Planet skal være genre defining."

"Utviklerner mener Motorstorm er bra fordi spilleren alltid har hovedrollen, blir hele tiden underholdt og utfordret, noe ingen andre spill gjør"

Åkke som - greier Sony og spillprodusentene holde 50% av lovnadene så blir det artig framover! Det eneste jeg kan si sikkert at for meg blir nå framover PS3 blir mest spennende som spillmaskin. (Dog Uncharted var et unntak).

- Home

- Little Big Planet

- Resistance 2

- Killzone 2 (selv om jeg drar litt i benet til enkelte)

Litt overrasket over at Killzone 2 ikke er planlagt før februar neste år - og med de vanlige utsettelsene...??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...