Gå til innhold

Sony holder pressekonferanse 17.00 i dag! Store ting kan bli avslørt! (6. mai 2008)

Anbefalte innlegg

Hva avslører Sony i dag?

Tirsdag er det duket for Sony Playstations store pressekonferanse i London. Spillmagasinet er på plass.

Av Lars Wærstad 06.05.08 09:48, ny 06.05.08 12:39

Foto: Produktbilde (Sony)(Spillmagasinet): Hold øynene åpne tirsdag ettermiddag. Sony Playstation har invitert europeisk presse til et to dagers langt spillarrangement i London og selskapets øverste sjefer er på plass.

Etter at spillmessen E3 sluttet å være verdens største samlested for spillslipp, nyheter og avsløringer har mange selskap satset på egne, mindre arrangement.

Dette er en løsning som er bedre for både selskapet som får mer oppmerksomhet på sine produkter og journalistene som kan fokusere på ett og ett område av gangen og får tid til å gå litt dypere inn i materialet som vises frem.

6. og 7. mai 2008 er Playstation Day i London og det er grunn til å forvente store nyheter fra pressekonferansen som starter klokken 17.00 norsk tid. Både Europeisk sjef David Reeves og toppsjefen selv, Kaz Hirai, er på plass og vi kan derfor regne med at temaet vil være resten av 2008 for Sony.

Planen for dagen ser slik ut:

16.30 - Dørene åpner

17.00 - Pressekonferanse

18.30 - Spilletid

Spillmagasinets Kristian Evensen rapporterer fra konferansen med sin hypermoderne Mac og lynraske fingre. Vi kommer tilbake med detaljene om publiseringen.

Les flere spillsaker på våre spillsider.

http://www.nettavisen.no/spillmagasinet/article1812423.ece

Reminder: PlayStation Day press conference today

Posted May 6th 2008 12:50AM by Andrew Yoon

Filed under: Community

PlayStation Day should play host to a number of exciting announcements. The press conference is scheduled for 11AM EST, and our European reporter, Jem Alexander, will be ready at the scene to give you up-to-the-minute news. Resistance 2 will definitely be at the show -- but what will the surprises be?

We're expecting more news on Home, and the reveals of some previously unannounced games. Feel free to start speculating here, but remember: official news is only hours away. See you then

http://www.ps3fanboy.com/2008/05/06/remind...nference-today/

Bare jeg som ikke hadde fått med meg dette? Hva tror dere vi vil se?

Endret av LucarioX
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Dette gleder til og med jeg meg til! ;D

Gleder meg aller mest til å se MGS-anmeldelsen 16mai.

Lenke til kommentar
Dette gleder til og med jeg meg til! ;D

Gleder meg aller mest til å se MGS-anmeldelsen 16mai.

Jepp jeg også, håper dem faktisk slakter spillet siden MGS Online var absolutt ikke noe bra. MGS3 skulle vært slaktet det også men pga historien så ga de spillet toppkritikk noe som blir feil mine øyne. Greitnok det er en beta og multiplayer men det er begrensa hvor mye fundemental spillbarhet dem kan ha forandre på i singleplayer.

Lenke til kommentar
Hmm...vil dem si noe om ingame-XBM i Home-presentasjonen da tro??

Forhåpentligvis!

Er det noen sider som viser live stream fra konferansen? Hadde vært sykt herlig å sett helle showet live :)

Endret av Selvin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...