LucarioX Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Hva avslører Sony i dag? Tirsdag er det duket for Sony Playstations store pressekonferanse i London. Spillmagasinet er på plass. Av Lars Wærstad 06.05.08 09:48, ny 06.05.08 12:39 Foto: Produktbilde (Sony)(Spillmagasinet): Hold øynene åpne tirsdag ettermiddag. Sony Playstation har invitert europeisk presse til et to dagers langt spillarrangement i London og selskapets øverste sjefer er på plass. Etter at spillmessen E3 sluttet å være verdens største samlested for spillslipp, nyheter og avsløringer har mange selskap satset på egne, mindre arrangement. Dette er en løsning som er bedre for både selskapet som får mer oppmerksomhet på sine produkter og journalistene som kan fokusere på ett og ett område av gangen og får tid til å gå litt dypere inn i materialet som vises frem. 6. og 7. mai 2008 er Playstation Day i London og det er grunn til å forvente store nyheter fra pressekonferansen som starter klokken 17.00 norsk tid. Både Europeisk sjef David Reeves og toppsjefen selv, Kaz Hirai, er på plass og vi kan derfor regne med at temaet vil være resten av 2008 for Sony. Planen for dagen ser slik ut: 16.30 - Dørene åpner 17.00 - Pressekonferanse 18.30 - Spilletid Spillmagasinets Kristian Evensen rapporterer fra konferansen med sin hypermoderne Mac og lynraske fingre. Vi kommer tilbake med detaljene om publiseringen. Les flere spillsaker på våre spillsider. http://www.nettavisen.no/spillmagasinet/article1812423.ece Reminder: PlayStation Day press conference todayPosted May 6th 2008 12:50AM by Andrew Yoon Filed under: Community PlayStation Day should play host to a number of exciting announcements. The press conference is scheduled for 11AM EST, and our European reporter, Jem Alexander, will be ready at the scene to give you up-to-the-minute news. Resistance 2 will definitely be at the show -- but what will the surprises be? We're expecting more news on Home, and the reveals of some previously unannounced games. Feel free to start speculating here, but remember: official news is only hours away. See you then http://www.ps3fanboy.com/2008/05/06/remind...nference-today/ Bare jeg som ikke hadde fått med meg dette? Hva tror dere vi vil se? Endret 6. mai 2008 av LucarioX Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Håper dem viser noe fra Home Av spill vil jeg ha sett mer fra Killzone 2, med en syk ny gameplaymovie Og ett nytt Jak And Daxter hadde vert genialt Litt vel store drømmer dette men, er lov til å håpe!! Endret 6. mai 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 Jak and Daxter eller Uncharted 2 nyheter hadde vært helt fantastisk! Tviler dog litt på at vi får vite så mye om det i dag. Kanskje de sier noe mer om In-game XMB? Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 FINAL FANTASY XIII NÅÅÅÅ!!!! 2 år siden annosnering, tre figurer, to verdener, noen plot-elementer og basisen for kampsystemet....vil ha mer... Ellers så hadde det vert gøy å se mer fra Home... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Dette gleder til og med jeg meg til! ;D Gleder meg aller mest til å se MGS-anmeldelsen 16mai. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Kan ikke si annet en at jeg gleder meg! Lenke til kommentar
neo2001 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Sony avduker noen nye filmtrailere som blir å finne på PSN i løpet av uka.... Endret 6. mai 2008 av neo2001 Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Sony avduker noen nye filmtrailere som blir å finne på PSN i løpet av uka.... Right on! Det hadde vært kos. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Dette gleder til og med jeg meg til! ;DGleder meg aller mest til å se MGS-anmeldelsen 16mai. Jepp jeg også, håper dem faktisk slakter spillet siden MGS Online var absolutt ikke noe bra. MGS3 skulle vært slaktet det også men pga historien så ga de spillet toppkritikk noe som blir feil mine øyne. Greitnok det er en beta og multiplayer men det er begrensa hvor mye fundemental spillbarhet dem kan ha forandre på i singleplayer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 leste noe om at det var Killzone 2 og Resistance 2 som skulle vises.. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 Er vel ikke mer enn en time til konferansen begynner nå Noen som vet om en side/blogg som oppdaterer oss med nyhetene som kommer, bortsett fra Spillmagasinet? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Er vel ikke mer enn en time til konferansen begynner nå Noen som vet om en side/blogg som oppdaterer oss med nyhetene som kommer, bortsett fra Spillmagasinet? Playstation Blog oppdaterer garantert om nyhetene! EDIT: Her oppdateres alt live: http://ps3.ign.com/articles/871/871815p1.html Endret 6. mai 2008 av Selvin Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 Da var klokken 17.00 Takk for link Selvin Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Her er det som skal vises Fikk ihvertfall rett på 2 av mine ønsker!! Lenke til kommentar
Dec Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Hmm...vil dem si noe om ingame-XBM i Home-presentasjonen da tro?? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Hmm...vil dem si noe om ingame-XBM i Home-presentasjonen da tro?? Forhåpentligvis! Er det noen sider som viser live stream fra konferansen? Hadde vært sykt herlig å sett helle showet live Endret 6. mai 2008 av Selvin Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 Hehe, ja. Hadde vært helt knall med Live Stream! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå