Gå til innhold

Last ned Blizzards spill fra nye Blizzard Store!

Anbefalte innlegg

Warcraft and StarCraft developer Blizzard has begun offering direct downloads of select PC titles via a new portion of its online store.

At present, the store's digital download section only contains three listings: the StarCraft Anthology, Warcraft III, and the WarCraft III Frozen Throne expansion. They mark the first digitally distributed releases of any Blizzard game, apart from World of Warcraft.

Furthermore, owners of certain Blizzard efforts can now register their CD keys on the site to add the titles to their Blizzard Account and download them for free at any time, though Diablo II-related downloads are not yet ready.

A new beta lottery program is also available, allowing registered users to be automatically entered into a drawing for beta access. However, no public betas are known to be underway.

At present, the company is known to be working on StarCraft II as well as a title only referred to as "an unannounced Next-Gen MMO," which some speculate to be a new Diablo game.

A list of PC titles that can be registered and downloaded from the Blizzard Store follows, as well as a description of the beta lottery.

* Diablo II*

* Diablo II: Lord of Destruction*

* Diablo II Battlechest*

* StarCraft

* StarCraft Battlechest

* StarCraft Anthology

* Warcraft III: Reign of Chaos

* Warcraft III: The Frozen Throne Expansion Pack

*digital download coming soon

Blizzard Beta Lottery

Enter the Blizzard Beta Lottery to put your Blizzard Account in the running to participate in the beta tests for future Blizzard games! By registering, your account will have a chance to be added to the list of invites for each Blizzard public beta test as it begins.

Genialt at du kan registrere keys du allerede har slik at du kan laste ned spillene når du vil!

http://www.blizzard.com/store/

Endret av zeox
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Yay! Dette var akkurat det jeg trengte, da jeg har mistet WC3 CD-en min. Har heldigvis nøklene, så dette må sjekkes ut. Flott at Blizzard hiver seg på digital distribusjon - bølgen! :D

Edit; Nå har jeg registrert meg og dilldall, men får altså ikke verifikasjons-mailen. Den typen mail pleier å havne i innboksen før man får sagt "Google," men ikke nå. Flere som ikke får?

Update: Byttet e-post adresse, fikk den en halvtime etterpå. :)

Endret av jH-
Lenke til kommentar
Yay! Dette var akkurat det jeg trengte, da jeg har mistet WC3 CD-en min. Har heldigvis nøklene, så dette må sjekkes ut. Flott at Blizzard hiver seg på digital distribusjon - bølgen! :D

Edit; Nå har jeg registrert meg og dilldall, men får altså ikke verifikasjons-mailen. Den typen mail pleier å havne i innboksen før man får sagt "Google," men ikke nå. Flere som ikke får?

Update: Byttet e-post adresse, fikk den en halvtime etterpå. :)

bare for de som fortsatt har problemet: Dette er virker som et Firefox problem. Prøv det samme i IE7 eller Opera. funket for meg :)

Lenke til kommentar

Oh yeah, dette var jo utrolig bra :) Endelig kan jeg registrere warcraft/frozenthrone/diabloII/LoD, og slippe dilldallet med cd-er. Skulle forsåvidt ønske at alt kunne samles på en plattform, feks Steam, men det er vel for mye å be om...

edit: fikk problemer med verifikasjonsmailen. Jeg brukte Opera. Måtte bytte adresse i IE, da funket det :/

Endret av Crossfire
Lenke til kommentar

Kjempegreier, dette er eit steg i riktig retning. Skulle ønske dei hadde lagt ut The Lost Vikings og, det er eit av mine favorittspel frå barndommen.

Einaste som er litt skummelt er om andre skulle få tak i passordet til kontoen, då går veldig mykje i dass. Passordet må sjølvsagt voktast like godt som alle andre passord, men det er litt sikrare om ein har spelet i hylla.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...