marw Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg har lett nettet opp og ned, etter 360mm vifter, lurer på om det er noen av dere som har kommet over noe sted det er mulig å få tak på dem? De finnes i en haug med kabinetter, ex: XClio 6030, men det blir litt drøyt å kjøpe kabinettet kun for vifta, har allerede et Antec 182SE. Hvorfor jeg er på så desperat jakt etter en 36cm, er pga Radiatoren min -> MORA 2. Denne står nå som passive, men har endelig fått tak på Chipsett blokk til mitt 780i HK, så regner med at jeg må slenge på vifte® om jeg skal beholde overklokkinga mi. Kunne alltids brukt 9 x 120mm vifter, men regner med at det ville være billigere med 1 360mm, og viktigst av allt, mindre støy.. Hjæææælp.. Lenke til kommentar
haalo Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Tror ikke du får tak i noe større enn 25 CM hvis du skal ha vifter lagd for datamaskinkjøling. Lenke til kommentar
marw Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 Er det jeg er redd for, men er drit irriterende når det finnes en 3-4 kabinetter med 36cm ferdig i døra. Lenke til kommentar
marw Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 Sendte en mail til den ene produsenten om at jeg hadde klart å "ødelegge vifta mi", og om det var mulig å kjøpe en ny separat. værdt et forsøk i alle fall.. Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Det har man ulempen med kabinetter som benytter seg av vifter som ikke er "standard".. Det blir et realt helvette når man skal få tak i en ny en.. Holder meg kun til standard vifte dimensjoner, så er jeg på den trygge sida Lenke til kommentar
Ananassaft Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 her har du 360mm vifter http://www.performance-pcs.com/catalog/ind...main_page=index Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå