hobgoblin Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 handler vel om erfaring skulle jeg tro. det og hvor uformell forsamlingen virker. Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Fikk sett ferdig denne i kveld. Bedre en tørpinn på 40 som holder foredrag skulle bare mangle Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Ser andre har gått "offtopic", så da slenger jeg meg på Jeg ser at spill som f.eks steam, går for og lage linux versjoner. Er det spill som er portet for både Windows og Linux nå? Isåfall hvilke? Er det usaklig mange, så spør jeg om de "beste" og nyeste. En annen sak: har fulgt med på www.ventrilo.com Linux klient versjonen har stått under utviklink i ett par år nå(?), er det lenge før den kommer ut, og er det virkelig utvikling? BTW: Jeg var og så på hele fremvisningen på TG, sitter nå lykkelig på Ubuntu8.04 Skal me sjå... Du har jo Unreal Tournament spillene (utenom 3'ern). Penumbra spillene (2 stk? ), alle spillene fra ID Software fra Doom og Quake til enemy territory: quake wars. hmm... Eve Online, X2 og snart X3... Er et par ja Når det gjelder Ventrilo så aner jeg faktisk ikke. Godt å se at fremvisningen overbeviste noen Og selvfølgelig Savage 1 og 2. Toern er vel et av de aller nyeste spillene til linux. Takk for et veldig fin foredrag tross i en del trøbbel underveis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå