Skinney Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Se Hardware.nos foredrag om Linux fra årets The Gathering. Les mer Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Endelig, det var **** meg på tide Lenke til kommentar
the_totning Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 litt skrivefeil kanskje ? hardware.nos ... Hardware.no's evt, eller hva med hardwares ? xD Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Skal lastes ned når jeg kommer hjem Hvorfor bruker dere ikke torrent til slikt? Lenke til kommentar
amaab Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Ja det tok sin tid. Hadde helt glemt dette her. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 litt skrivefeil kanskje ? hardware.nos ... Hardware.no's evt, eller hva med hardwares ? xD det er ikke ' i norsk, og det er jo hardware.no sin Lenke til kommentar
a-z Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) litt skrivefeil kanskje ? hardware.nos ... Hardware.no's evt, eller hva med hardwares ? xD man bruker ikke apostrof til eiendom i det norske språk. Endret 6. mai 2008 av a-z Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) litt skrivefeil kanskje ? hardware.nos ... Hardware.no's evt, eller hva med hardwares ? xD man bruker ikke apostroff til eiendom i det norske språk. Og man skriver ikke apostrof med to f-er. Når vi først er i det hjørnet Mer om riktig bruk av apostrof her. Endret 6. mai 2008 av A-Jay Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Få den opp på torrent! 1MB/s tar evig tid.. Lenke til kommentar
a-z Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 litt skrivefeil kanskje ? hardware.nos ... Hardware.no's evt, eller hva med hardwares ? xD man bruker ikke apostroff til eiendom i det norske språk. Og man skriver ikke apostrof med to f-er. Når vi først er i det hjørnet Mer om riktig bruk av apostrof her. ops, unnskyld er så klassisk at de som retter på andre også skriver feil Lenke til kommentar
RBW Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Få den opp på torrent! 1MB/s tar evig tid.. Evig tid? 1 MB/s? Tar da ikke så lang tid. Dagens ungdom altså...tsk, tsk, tsk... skulle sittet der med et godt gammeldags modem. _Det_ var tider det. Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Ja denne hadde jeg nesten helt glemt. Men bra den endelig har blitt lagt ut. Takker for oppdatering. Få den opp på torrent! 1MB/s tar evig tid.. Evig tid? 1 MB/s? Tar da ikke så lang tid. Dagens ungdom altså...tsk, tsk, tsk... skulle sittet der med et godt gammeldags modem. _Det_ var tider det. Husker da jeg hadde Enkel ISDN linje (64K) og var overlykkelig om jeg kunne ha stabil hastighet på 7Kb/s... Ja det var gode gamle dager Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Husker da jeg hadde Enkel ISDN linje (64K) og var overlykkelig om jeg kunne ha stabil hastighet på 7Kb/s... Ja det var gode gamle dager Jeg husker enda lengre tilbake, til 28,8 kbps modem. Det var tregt Tilbake til tema: Takk for video! Regner med den kommer til nytte når jeg en vakker dag endelig skal ta skrittet og gå over til linux Endret 6. mai 2008 av A-Jay Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Få den opp på torrent! 1MB/s tar evig tid.. Evig tid? 1 MB/s? Tar da ikke så lang tid. Dagens ungdom altså...tsk, tsk, tsk... skulle sittet der med et godt gammeldags modem. _Det_ var tider det. Hehe:P 1.4MB/s er minimumshastighet når det kommer til nedlasting. Hadde 3mit ADSL før.. Uff.. Det var tider.. Fikk ikke mer enn 100kb/s, elendige kobberlinjer. Fiber er sunt, de sier det hele tiden på TV:) EDIT: Det er ferdig nå.. Han roter litt masse synes jeg, men han kan sitt arbeid uten tvil når det kommer til Linux.. Men når det kommer til Windows derimot, så nevner han noen ting som er feil. Men, fort gjort, han gjorde en god jobb. Endret 6. mai 2008 av todda7 -2rst1- Lenke til kommentar
VirtualBox Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Hei Robin, Du gjør en kjempeinnsats for Linux-miljøet i Norge! Stå på! Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Folk er så bortskjemte relatert til hastighet... Så lenge linja er FAST og STABIL og man betaler en fast sum uansett, bør jo det nesten være det viktigste. Sist gang jeg var stuck med ISDN til daglig nettbruk er faktisk bare knapt to år siden. Think about it. ...syns det er helt greit å laste ned med 192KBps. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Burde kunne laste det ned med torrent. Eller se filmene på vimeo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå