Aasgaard Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Mye bra her, men hvis dere hadde tatt dere tid til å titte på linken jeg gav i begynnelsen av denne tråden (post nr 2) tror jeg noen av dere hadde revurdert sitt syn på hvilken spillmusikk som er best. Nei, men seriøst. Litt skuffende at ingen har hørt på den, det er musikk man ikke bør gå glipp av. Lenke til kommentar
ebzter Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 enig med nidhogg! Hitman II musikken gir så sykt god stemning som passer med spillet brilliant! Lenke til kommentar
ander Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Spill med goa-musikk, det hadde vært noe det... Eller fins det? Musikken i Divine City skaper forresten en fantastisk stemning!!! Takk Aasgaard! Dette skal jeg ha! Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Spill med goa-musikk, det hadde vært noe det... Eller fins det? Musikken i Divine City skaper forresten en fantastisk stemning!!! Takk Aasgaard! Dette skal jeg ha! Hehe, bare hyggelig! Lenke til kommentar
ilex Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 descent folkens, descent! ah, det var tider det.. og forsaken... fantastisk musikk. så har vi jo doom I/II hva er vel bedre enn å knerte monstre med bossa nova i bakgrunnen ^_^ av nyere dato må jeg bare nevne ut2003, very nice. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 hellmarch @ red alert 1 Jerg henger meg på den! Intromusikken i det spillet er fantastisk! Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Mye bra her, men hvis dere hadde tatt dere tid til å titte på linken jeg gav i begynnelsen av denne tråden (post nr 2) tror jeg noen av dere hadde revurdert sitt syn på hvilken spillmusikk som er best. Nei, men seriøst. Litt skuffende at ingen har hørt på den, det er musikk man ikke bør gå glipp av. Ble imponert når jeg hørte denne musikken, har ikke hørt om spillet før, men nå fikk jeg lyst til å prøve det.... Bra komponert musikk, men seriøst Aasgaard, hvis du ikke har hørt musikken i Heroes IV så gjør det med en gang Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Ble imponert når jeg hørte denne musikken, har ikke hørt om spillet før, men nå fikk jeg lyst til å prøve det.... Bra komponert musikk, men seriøst Aasgaard, hvis du ikke har hørt musikken i Heroes IV så gjør det med en gang Jeg har spilt Heroes IV litt (begynner å bli en stund siden), men kan ikke huske noe av musikken dessverre *tenke etter*.. Divine Divinity bør prøves (omtale her på Gamer.no). Et av de beste rollespillene i 2002, garantert. Dessverre alt for få som har hørt om det. http://www.just-rpg.com/default.asp?pid=240 I denne artikkelen slår det f.eks. Morrowind Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 15. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2003 Denne sangen her er digg bar som fa**. trykk her for å laste ned Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Leste at divine divinity ikke støtter multiplayer :o det er synd i spill nå tildags, synes nesten multiplayer med en co-op funksjon skulle vært påbudt Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 synes nesten multiplayer med en co-op funksjon skulle vært påbudt Ikke minst på RPGs Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Leste at divine divinity ikke støtter multiplayer :o det er synd i spill nå tildags, synes nesten multiplayer med en co-op funksjon skulle vært påbudt Stemmer det, er kun singleplayer. Co-op hadde nok vært artig, men det trengs strengt tatt ikke. Personlig likte jeg ikke multiplayer i f.eks. Baldur's Gate. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 17. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2003 Leste at divine divinity ikke støtter multiplayer :o det er synd i spill nå tildags, synes nesten multiplayer med en co-op funksjon skulle vært påbudt jevligt dumt Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Red Alert 2 Half-Life Battlefield Desert Combat(mod til BF) Homeworld GTA3 og Vice City Driver! Mange andre også, men dette var alle jeg kom på i farta! :wink: Lenke til kommentar
slash Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 hva med battlefield 1942 det er jo veldig bra musikk.Du blir veldig fort lei av den men førsteintrykket eer meget bra dammit! det er fryktelig grusomt å høre det voldsomme "heltemusikken" i menyen :o damdam daradamdam! damdam daradamdam! damdam daradamdam! damdam daradamdam! damdam daradamdam! damdam daradamdam! og når jeg sitter med headsett og eax krangler og skrur volumet på topp, da er det jeg får lyst å påføre meg selv skade!! hail carmack, peace out! Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 ANARCHY ONLINE! Herlig musikk ... spess i soloppgangen uttafor Athen... mmmmmmmmm.. Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Jeg har spilt Heroes IV litt (begynner å bli en stund siden), men kan ikke huske noe av musikken dessverre *tenke etter*.. Divine Divinity bør prøves (omtale her på Gamer.no). Et av de beste rollespillene i 2002, garantert. Dessverre alt for få som har hørt om det. http://www.just-rpg.com/default.asp?pid=240 I denne artikkelen slår det f.eks. Morrowind Musikken i Divine Divinity er jo faktisk amatørlig i forhold til musikken i Heroes IV.. for den er SYK.. kunne vært brukt som filmmusikk i hvilken som helst film etc.. Har dere ikke hørt den skikkelig, hør den nå! *reklamere* Lenke til kommentar
slash Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 gidder ikke å ramse opp alle spillene som har blitt nevnt før, men føler at jeg må trekke frem monkey island serien. jeg har ofte tatt meg selv i å nynne på flere av sangene på mi1 til amiga. enda det er x antall år siden. husker dere hvor god lyden var på amiga i forhold til pc den gangen? vi har jo også kiss psycho circus og ed hunter:the game da... der har de i allefall prøvd. om resultatet ble udødelig kan jo diskuteres *headbange* hail carmack, peace out! Lenke til kommentar
epel_kjekk Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Denne sangen her er digg bar som fa**.trykk her for å laste ned Jevligt bra sang det der Nidhogg Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 17. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2003 Denne sangen her er digg bar som fa**.trykk her for å laste ned Jevligt bra sang det der Nidhogg Bra noen her fant den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå