Gå til innhold

Beste spillmusikk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

alle Zelda-spillene (unntatt Majora's Mask)

så ikke at du skrev det før nå...

likte den musikken i MM, jeg! hvorfor ikke den, egentli? den sangen en skulle spille som de fem Link'ene var jo shaittøff, da! :D

resta av musikken var etter min mening genial den oxo...

har ikke hørt så mange fra MM, egentlig... men ble ikke særlig imponert over de jeg har hørt.. :(

var bedre på f.eks Ocarina of Time.. ALLE sangene er superb! :D

Lenke til kommentar

likte den musikken i MM, jeg! hvorfor ikke den, egentli? den sangen en skulle spille som de fem Link'ene var jo shaittøff, da! :D

resta av musikken var etter min mening genial den oxo...

har ikke hørt så mange fra MM, egentlig... men ble ikke særlig imponert over de jeg har hørt.. :(

var bedre på f.eks Ocarina of Time.. ALLE sangene er superb! :D

for det første så har de jo tatt med mye musikk, dah... i tillegg er resten av samme topp kvalitet det også... så det så... :grumpy:

Lenke til kommentar

synes det, ja.. var ikke meninga å være sur eller noe nå, men hvis du ikke har runda det så har du gått glipp av en del...:yes:

må i tillegg få si at jeg - i motsetning til veldig mange andre jeg kjenner - synes at Majora's Mask er et BRA spill...

var riktignok litt sleipt å sette Zelda-navnet på det, ettersom vår alles kjære langørede prinsesse synes i totalt 7 sekunder i spillet...:roll:

Lenke til kommentar

Jeg har et vagt minne om de tider da jeg spillte Amiga og Commodore. Musikken på slike spill syns jeg var veldig kuuul. Det begynner og bli ei stund siden og har lyst til å høre noe slikt musikk igjen.

Noen som har noen gode anbefalinger angående slik musikk??

Lenke til kommentar

De gamle spillene har jo klart kulest musikk... Monkey1 og 2 på amiga eller pc med lydkort.. ellers har du jo one must fall på pc ganske rå musikk der oxo.. for å ikke snakke om all den kule musikken som var på alle amiga spillene.. flashback, dogs of war osv..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...