tjalla Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Hmm.. må definitivt være musikken fra Hidden&Dangerous. Lenke til kommentar
Joddze Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 You`re not alone fra FFIX Er enig med han som sa at Wipeout 2097 har bra musikk også Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 alle Zelda-spillene (unntatt Majora's Mask) så ikke at du skrev det før nå... likte den musikken i MM, jeg! hvorfor ikke den, egentli? den sangen en skulle spille som de fem Link'ene var jo shaittøff, da! resta av musikken var etter min mening genial den oxo... har ikke hørt så mange fra MM, egentlig... men ble ikke særlig imponert over de jeg har hørt.. var bedre på f.eks Ocarina of Time.. ALLE sangene er superb! Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 likte den musikken i MM, jeg! hvorfor ikke den, egentli? den sangen en skulle spille som de fem Link'ene var jo shaittøff, da! resta av musikken var etter min mening genial den oxo... har ikke hørt så mange fra MM, egentlig... men ble ikke særlig imponert over de jeg har hørt.. var bedre på f.eks Ocarina of Time.. ALLE sangene er superb! for det første så har de jo tatt med mye musikk, dah... i tillegg er resten av samme topp kvalitet det også... så det så... Lenke til kommentar
Rosa Tanga Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Er det lovlig å laste ned spillmusikken til et spill jeg har selv? Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 for det første så har de jo tatt med mye musikk, dah... i tillegg er resten av samme topp kvalitet det også... så det så... okey... :oops: Må vel høre litt mer på musikken i MM før jeg begynner å dra konklusjoner da Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 synes det, ja.. var ikke meninga å være sur eller noe nå, men hvis du ikke har runda det så har du gått glipp av en del... må i tillegg få si at jeg - i motsetning til veldig mange andre jeg kjenner - synes at Majora's Mask er et BRA spill... var riktignok litt sleipt å sette Zelda-navnet på det, ettersom vår alles kjære langørede prinsesse synes i totalt 7 sekunder i spillet... Lenke til kommentar
ander Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Curse of Monkey Islands musikk er utrolig eksotisk og sånn da.. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 14. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2003 hva med mario og the great gianna sisters da Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 liker musikken på Banjo & Kazooi til n64 noen som har klart å tatt heksa på slutten forresten? :wink: Lenke til kommentar
zeox Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 den beste spillmusikken må være fra MOHAA..... Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Jeg kan ikke bestemme meg for hvilken spillmusikk jeg liker best, men her er noen av dem jeg liker best. Heroes of Might and Magic serien Baldurs Gate/Icewind Dale serien Final Fantasy serien One Must Fall + Battlegrounds (er betatester) Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 14. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2003 Jeg har et vagt minne om de tider da jeg spillte Amiga og Commodore. Musikken på slike spill syns jeg var veldig kuuul. Det begynner og bli ei stund siden og har lyst til å høre noe slikt musikk igjen. Noen som har noen gode anbefalinger angående slik musikk?? Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 De gamle spillene har jo klart kulest musikk... Monkey1 og 2 på amiga eller pc med lydkort.. ellers har du jo one must fall på pc ganske rå musikk der oxo.. for å ikke snakke om all den kule musikken som var på alle amiga spillene.. flashback, dogs of war osv.. Lenke til kommentar
Devine[] Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Rika Muranaka - The best is yet to come. Metal Gear Solid 1 OST Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Både Fallout 1 og 2 har musikk som skaper bra stemning. Oyeah! Deus Ex intro/hovedmeny musikk er jo fet da, har den i mp3format og hører på den innimellom :smile: Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Musikken fra Jet Set Radio Future er bare sinnsykt tøff! Jeg er vel den eneste som synes det... Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 14. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2003 hvis dere liker spill musikk så stikk inn på remix.overclocked.org den siden ruler når det gjelder slik musikk Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Might and Magic 6,7,8 musikken, seriøst bra til spillet, setter deg virkelig i stemning MOHAA har jo fin musikk også... Startopia, ikkje minst! :D Red alert 1, CnC Generals, alvorlig kongemusikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå