JoeDohn Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Spiller mest tbs. Synes homm4 musikken er blandt det bedre der. Flytter ofte en scout ut til en elv/sjø sånn at jeg har "båtmusikken" tilgjengelig. homm4-musikken er flott, men den setter seg så laaaaaaaaaaangt inni de mest krokete delene av hjerna! spilte det for første gang på seks måneder, det gikk fem minutter før jeg satt og nynna i vei... pluss at den jallinga kan bli litt i meste laget noen ganger... Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 hmm noen som vet hvem som har musikken til Deus Ex? jeg vet at det er et band:/ Lenke til kommentar
ander Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Synes soundtracket til GTA: VC (PS2) er Gullfaks-rått. Ellers kan jeg vel ikke glemme gode, gamle, lystige, Mario og alle hannes lystige venner, med de notene som følger med. Og så har vi selvsagt gode gamle Monthy on the Run (gode gamle dager). Kanskje litt mye consoll der, men jeg kommer ikke på annet i farten. Kanskje noen av Bjørn Lynnes Worms-låter? Det verste jeg vet av musikk må vel være The Sims (har en liten søster som sitter å bygger og simmer eller hvafaen det heter døgnet rundt). Lenke til kommentar
tåa Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Det verste jeg vet av musikk må vel være The Sims (har en liten søster som sitter å bygger og simmer eller hvafaen det heter døgnet rundt). Nei, den er kul! Du er sikkert bare lei den. Det er ganske vanlig når man hører noe om igjen og om igjen døgnet rundt. Liker spesielt en som kom med i House Party. Den ligner litt på Pulp Fictions Misirlou! Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Jeg mener at Dynasty Warriors 3 musikken er veldig bra, Det passer extremt godt inn i spellet. Lenke til kommentar
corcky Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 MGS2 Har et par bra låter.... Lenke til kommentar
Marvel Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Seriøs Sam musikken.. det var kick det .. spille på nightmare vanskelighetsgrad .. slenge opp minigunnern og rocke ivei. Men den beste musikken kommer fra de gamle amiga spillene. De folka kunne lage musikk. Lenke til kommentar
CandyShot Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 C&C +quake1 & 2, og transport tycoon har behagelig kul musikk som passer spillet. btw test Enigma 3 med starcraft jævlig chill på lan Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Heroes of Might & Magic IV musikken er vel noe av det beste jeg har hørt på pc, tok en titt i credit'en til spillet, og la merke til at de som jobbet med musikken var ca dobbelt så mange som de som programmerte, --- Hva gjør en sekkepipe coordinator??? Blant andre spill som har super musikk er, StarCraft, Warcraft II og III, Diablo I og II, Black & White, og hvordan kan man glemme de gode gamle Zelda spillene til nintendo. Lenke til kommentar
_ZeTh_ Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Har alle dere glemt den ekstreme atmosfæriske musikken i Homeworld. Mer behagelig og atmosfærisk musikk får man ikke. Har aldi hørt bedre. Musikken på Medal of Honor: Allied Assault er og ganske stemningsfull og passer godt inn i spillet Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 og la merke til at de som jobbet med musikken var ca dobbelt så mange som de som programmerte, --- Hva gjør en sekkepipe coordinator??? Har alle dere glemt den ekstreme atmosfæriske musikken i Homeworld. Mer behagelig og atmosfærisk musikk får man ikke. problemet var vel at den ble litt FOR atmosfærisk, jeg ble jaffal veeeldig zzzzzzøvnig av den... ]og hvordan kan man glemme de gode gamle Zelda spillene til nintendo. DET kan man ikke... daske lanken til alle som gjorde det, megselv inkludert... vet mange er begeistra for de eldre spillene,men selv er jeg veldig gla i musikken til N64-spilla... :smile: blir så gla av den! Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Heroes of Might & Magic IV (!!) Diablo II StarCraft alle Zelda-spillene (unntatt Majora's Mask) Myst III: Exile (ihvertfall Main Theme'n (det er den eneste jeg har hørt)) kommer ikke på flere, men jeg VET det er noen jeg har glemt! edit: Soul Blazer (på super-nintendo) Diablo I også! Total Annihilation Bubble Bobble!!! Lenke til kommentar
Myxo Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Bjørn Lynne sin musikk til Interpose er rå! Lenke til kommentar
Kick1 Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Bjørn Lynne er jo genial da :wink: Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Bubble Bobble!!! på dårlig NES-emulator og høy lyd... HUEPINEEEEEEEEEEE! Lenke til kommentar
tåa Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Har alle dere glemt den ekstreme atmosfæriske musikken i Homeworld. Mer behagelig og atmosfærisk musikk får man ikke. Har aldi hørt bedre. Neida, jeg har nevnt den! :wink: Og så må vi ikke glemme Homeworld! Lenke til kommentar
bj0rn Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Synes musikken i Need for Speed: Hot Pursuit 2 er ganske kul jeg, selv om jeg etterhvert er blitt lei av den. Men den beste musikken finner du på Championship Manager spillene Lenke til kommentar
KAS Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Ingen som har nevnt musikken fra warcraft 2? da mener jeg cd-musikken.. ikke de dårlige midi'ene som fulgte med cracken ... ha warcraft 2 cracka installert, putte original-cden i anlegget og spille på full guffe Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 alle Zelda-spillene (unntatt Majora's Mask) så ikke at du skrev det før nå... likte den musikken i MM, jeg! hvorfor ikke den, egentli? den sangen en skulle spille som de fem Link'ene var jo shaittøff, da! resta av musikken var etter min mening genial den oxo... Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Ringenes Herre: The Two Towers har den beste musikken. Howard Shore er genial Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå