Nidhogg Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Lurer på hva som er den beste musikken du har hørt på et spill? Min er Hitman II sin opera musikk. Syns den skaper en stemning som passer spillet så jevligt bra! Ellers så digger jeg Slayer sangen på GTA Vice Vcity (PS2) Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Musikken i Divine Divinity, liten tvil om den saken. Sjekk den ut her (mp3): http://www.larian.com/Site/english/divinity/music.html Spesielt "Divine Divinity Title Track" Lenke til kommentar
Bach Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Har kommet en del bra etterhvert. Men det er få ting som matcher Quake og NIN. Lenke til kommentar
goggen Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Synes faktisk NHL 2003 er jævlig bra. Men det er jo ikke egenutvikla for spillet da...men det er allikevel jævlig fett å høre Papa Roach, QotSA etc. i et sound som virkelig FØLES som om du er i en hockey-arena Lenke til kommentar
midtownmadnes Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Morrowind title er drit bra hører på den mye! Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Har kommet en del bra etterhvert.Men det er få ting som matcher Quake og NIN. enig! Intro musikken var selvskreven på fester da spillet kom ut Lenke til kommentar
-MarL- Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Thief 1 og 2 har bra intro musikk Lenke til kommentar
Agres Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Nå må dere altså ikke glemme musikken til Final Fantasy spillene. Nobuo Uematsu kan virkelig skrive musikk! Metal Gear Solid 1 og 2 har også veldig bra OST, men Final Fantasy er best. Ingen av dere som har hørt mainthemet i 7rn, 9rn, eller 10rn? Et ord: Fantastisk! Agres Lenke til kommentar
eught Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Både Fallout 1 og 2 har musikk som skaper bra stemning. Lenke til kommentar
zeoman Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 hva med battlefield 1942 det er jo veldig bra musikk. Du blir veldig fort lei av den men førsteintrykket eer meget bra Lenke til kommentar
MiraQdata Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Det er uten konkuranse og tvil at Wipeout 2097 til playstation har best musikk som er produsert til et spill... Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Baldurs Gate serien og Star Wars spillene. 8) Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Baldurs Gate Serien og DEUS EX!!! (OOOOMG) Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Metal Gear Solid 2! Ingen over, ingen vedsiden, mange under. Lenke til kommentar
tåa Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Liker musikken i Red Alert 2 (spesielt HM2). Andre favoritter er The Sims og SimCity3000. Og så må vi ikke glemme Homeworld! Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Det aller første C&C spillet hadde noen veldig bra sanger. Noen av dem har jeg fortsatt på Mp3...de kan lastes ned fra hjemmesiden til spillet også! C&C Forever! Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Liker musikken i Red Alert 2 Ja, den er heftig. Nå har ikke jeg sett så mye Generals, men har de puttet inn litt hardrock der også, eller? Rock/hardrock og musikk med fart i passer virkelig inn i slike spill, ass. Lenke til kommentar
Break-em Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Nei,den beste spillmusikken fårr'u i FF spilla,Baldur's Gate & C&C-serien! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 hellmarch @ red alert 1 tok og runda spillet i juleferien igjen, jeg måtte bare mimre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå