Sara85 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Hei, Jeg lurer på om noen har gode treningstips for arm og mage? Jeg er fryktelig dårlig meg armhevinger og situps... Om det bare finnes andre måte å trene på... :-) Lenke til kommentar
Draugluir Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 har du tilgang til treningsutstyr? Lenke til kommentar
Sara85 Skrevet 7. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2008 har du tilgang til treningsutstyr? Nei, jeg har dessverre ikke det. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Da er pushups og pullups/hangups det beste du har for armene. Til gjengjeld er begge øvelsene veldig fine om du gjør de korrekt. For magen kan du ta en drøss med øvelser. Selv er jeg veldig glad i fothev, om jeg skal trene magen direkte. Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 beste mageøvelsen jeg vet om er å ligge på en benk eller lignende med beina hevet opp, så skal en kompis presse beina ned mens du holder igjen. Han presser med jevn kraft og jevn hastighet og du holder igjen alt du klarer. Fra helt oppe til helt nede tar ca. 10 sekunder, og gjenta øvelsen 10 ganger eller noe. Utrolig digg Dersom du trener alene så kan du jo ta situps Finnes utrolig mange forskjellige typer situps man kan ta, som trener forskjellige deler av magen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå