DjViper Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Må jeg ha minimum 2 ram brikker på et nforce2 HK ? Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Neida, men du trenger minst 2 brikker for å utnytte Dualram. Men dette er ikke viktig, da den gir minnimal ytelsesforbedring. Lenke til kommentar
rr79 Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Nei, kortet fungerer fint med 1 ram brikke. Eneste fordel med 2 brikker jeg kan se er om mann har et nforce2 kort med innebygd skjermkort da dette klarer å dra nytte av den økte minnebandbredden dual-ddr medfører. Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Nei, kortet fungerer fint med 1 ram brikke. Eneste fordel med 2 brikker jeg kan se er om mann har et nforce2 kort med innebygd skjermkort da dette klarer å dra nytte av den økte minnebandbredden dual-ddr medfører. Ja, og denne ytelsesøkningen er heller dramatisk. Skal man først bruke det crappy innebygde skjermkortet er 2 ram brikker en nødvendighet. Men da er det bedre å kjøpe en brikke, og heller investere resten i et nytt skjerkort. :wink: Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Mulig denne linken kan oppklare noen åpenbare misforståelser her. http://www6.tomshardware.com/mainboard/200...nforce2-16.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå