Henrikp Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Skal kjøpe meg kamera til ca 5000 kr, og vurderer Nikon Coolpix 4300 mest, har dere andre anbefalinger? Trenger kameraet om en mnd, bør jeg vente? Kommer det noen bedre kameraer snart? Mvh Henrik Lenke til kommentar
terjed Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Personlig ville jeg valgt et annet kamera. Det kommer blant annet et kamera fra Sony (Sony DSC-V1) senere denne våren som hvertfall jeg personlig har store forventninger til. Men det kommer jo også an på hvilke prioriteringer du selv har. Er størrelsen viktig er jo Olympus C50 et veldig bra kamera (har selv bare positive erfaringer med dette). Er størrelsen ubetydelig og du ikke vil ha SLR, så er jo Olympus C5050/Canon G3 alternativer. Men personlig ville jeg som sagt ventet på Sony sitt kamera. Lenke til kommentar
simbogn Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Hei! Minolta DiMAGE F100 er en sterk anbefaling! Kameraet har 4 megapixler, 3x optisk zoom (2-5x digital zoom), gode menyer, mulighet for god costumizing i menyene, videoklipp (640x480 - 35 sek)... Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Hei, det kommer alltid "snart" bedre kameraer. Nikon Coolpix 4300 er et godt kamera som du ganske sikkert vil bli fornøyd med, hvis du ikke trenger avanserte funksjoner. Kameraet er lite og har god kvalitet. Les forøvrig testen vår her på Akamera.no. MLW Lenke til kommentar
spolar Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Jeg har selv hatt Nikon CP4300 i 3-4 måneder og er godt fornøyd. Har tatt rundt 1000 bilder, brukt kameraet mye ute både ute og inne. Godt fornøyd med bildene, medføgende programvare etc. Kameraet er litt klumpete, men ikke større enn at det fint går i en jakkelomme. Det er sikkert mange andre gode kameraer, jeg angrer ikke på mitt valg ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå