Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Ustabilt trådløst internett på stasjonær maskin

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg klarte å skade nettverkskabelen som går til min maskin, så isteden for å trekke ny kjøpte jeg et trådløst nettverkskort med ekstern antenne hos komplett.no. Dette fungerte helt greit i ca 3 mnd før det begynte å skape seg.. Mista tilkoblingen og fant INGEN nettverk.. Normalt sett fant jeg 2-3 forskjellige nett..

Routeren er en D-link DIR-635. Dro på den lokale elkjøpsjappa og kjøpte et USB-kort fra siemens (husker ikke betegnelsen).. Det fungerte i ca 2 timer av gangen så måtte det restartes.. Virka som om det gikk varmt for hvis jeg bare plugga det inn og ut funka det i to minutter. Venta jeg litt så funka det i 1 time. Leverte tilbake dritten og fikk et nytt et. Samme greia her.. Leste bruksanvisningen (faktisk) og gjorde alt etter boka.. NADA forskjell..

Hva F er det som skjer?? Prøvde det ene siemenskortet i en annen maskin uten at det hjalp.. Her kom jeg meg ikke på nett engang. Fant ikke DHCP-server elns..

Er trådløsteknoligien så sårbar enda?? Noen som kan anbefale et STABILT trådløst nettvekrskort for enten PCI eller USB? Maskinen er noen år gammel og kjører fortsatt W2000.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...