Joachim_F Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Nå kan du teste Overclocked, det neste eventyrspillet fra skaperne av Moment of Silence. Les mer Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Forventet et spill om overklokking, men dette kan jo være spennende. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Har alltid likt eventyr-spill, pek å klikk har jeg ikke noe imot, bare det blir mer handlig, og ikkje så ekstremt med snakking slik mange andre har skuffet med Lenke til kommentar
koronag Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Her har de tatt to ord som fenger, og laget tittel av det. :!: Kan jo være bra for det, selvfølgelig, håper det er noe ala Fahrenheit. Lenke til kommentar
Nielsen75 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Dette virker jo gromt, jeg har sans for den gode gamle pek og klikk sjangeren, så dette gleder jeg meg til. Jeg likte godt Moment of Silence også, men det fullførte jeg aldri. Det forsvant sammen med mye annet under et "besøk" for noen år siden, og det er selvfølgelig ikke hos noen butikk å finne. Endret 6. mai 2008 av Nielsen75 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Andre enn meg som har hatt store problemer med å kjøre dette spillet i Windows Vista Home Premium? Fikk det til å klikke tre ganger og en bsod og restart. Grafikk motoren er cougar v3.0, ligner mye på Mafia sin LSD engine. Skal prøve den på en annen maskin med XP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg