Andrivio Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Heisann la si jeg har 5 maskiner på remote desktop, og jeg skalle skal reboote de. Er det mulig å lage et eller annet som gjør den jobben for meg evnt hvordan? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 shutdown -r -t 10 for eksempel Lenke til kommentar
Andrivio Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) shutdown -r -t 10for eksempel den er jeg klar over, men hvordan skal jeg få kjørt den kommandoen på samtlige remote desktops ved ett trykk? EDIT: Fant noe, TSSHUTDN /REBOOT /SERVER:<servername> og det funket kun på maskiner som er i mitt nett, men skulle gjerne gjort det samme med de som ikke er i mitt nett. tips? men hvordan skal jeg da klare å åpne alle Remote Desktoppene igjen sammtidig etter rebooten? Endret 6. mai 2008 av Andrivio Lenke til kommentar
j000rn Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Tror du får bedre svar ved å spørre i Nettverk eller Windows forumet. Dette har veldig lite med programmering å gjøre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå