r0zie Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Prøver meg her siden det ikke var svar å få i skjermkort forumet.. Har et radeon 1950 etellerannet AGP skjermkort. Har hatt problem med at det har kuttet skjermsignalet noen ganger, spesielt når det laster windows.. Jeg TROR det kan være PSUen min som ikke klarer å levere nok strøm.. Er det noen som kan bekrefte dette før jeg bestiller meg en ny PSU? har en lepont på 430w.. PCen fungerer fint med gammelt skjermkort som nesten ikke trekker strøm.. Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Hvis du har et multimeter tilgjenglig kan du sjekke om det er spenningsfall eller store variasjoner under belastning, det kan også være skjermkortet ditt som krøller. Endret 6. mai 2008 av PerUlv2 Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 skjermkortet er det nyeste komponentet i pcen så jeg tror egentlig ikke at det er det som er feil, det virker jo fint i andre maskiner.. skal måle litt når jeg kommer hjem.. Lenke til kommentar
wiak Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 prøvd å sjekke volten i speedfan eller lavalys everest? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Han mener å se verdiene på de forskjelligene spenningene fra PSU, hvis de dropper mye så kan det slå ut i kræsj og annet. Men det er ikke alltid programvare viser riktige verdier. I utgangspunktet skal en god 430W være nok til det kortet, men om det er en eldre strømforsyning som ikke kan levere nok så kan problemet ligge der. Har ikke hørt om Lepont, så tør ikke si om det er bra eller ikke. Endret 7. mai 2008 av Smirnoff Lenke til kommentar
wiak Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 har du sjekka hvor mye 12v rails er på husker min hiper hadde mindre en 360W på dens 12v rails gi oss PSU sitt model navn så finner vi fort ut det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå