Bakke Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Lite har vært kjent om Batman-skurk Two-Face som dukker opp i "The Dark Knight", men nå forteller skuespilleren mer om plottet i filmen. Les mer Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Og for de som vil se hvordan han ser ut når han vender det andre kinnet til: https://www.diskusjon.no/index.php?automodu...id=433&st=0 Ekkel spoiler der, om da bildet virkelig er ekte og ikke en fanmade manip. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Å gud, snart er det ikke vits å se filmen. Blir ivertfall ikke noe spennende eller overraskenede lenger. Først viser dem for mye i trailerene og nå dette interviewet (jeg skal IKKE se på linken din Dotten!) ... Savner de dagene da filmer "plutselig" var på kino! Enaste filmen som har klart å lure seg inn med ikke for mye oppmerksomhet var Rambo. Endret 6. mai 2008 av AvidGamer Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Tja, du velger jo sjæl hvor mye info du gidder å ta til deg. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Å gud, snart er det ikke vits å se filmen. Blir ivertfall ikke noe spennende eller overraskenede lenger. Først viser dem for mye i trailerene og nå dette interviewet (jeg skal IKKE se på linken din Dotten!) ... Savner de dagene da filmer "plutselig" var på kino! Enaste filmen som har klart å lure seg inn med ikke for mye oppmerksomhet var Rambo. Det er Nolan vi snakker om her. Han lurer oss alltid. Den mannen nekter jeg å tro vil avsløre for mye i en trailer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg