aksjetrading Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 tok dette bilde for få dager siden mens eg egentlig ventet på bussen. Virker det bedre? Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 du har veldig tydelige halo effekter.. er det overdrevet brukt av usm med for stor pixel størrelse? ser hva du er ute etter.. Jeg ville ha prøvd dette bildet i sort hvitt.. tror det ville ha funket bedre.. dessverre treffer sola ryggen hans.. og gjør at "jakken" hans tar mest oppmerksomhet.. Lenke til kommentar
aksjetrading Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 takk. ja du har rett, jeg var ute etter en effekt. Som du sier, svart hvit = gatefoto for meg, og det skal jeg bli flinkere til! følg med videre, og takk for feedback Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 takk. ja du har rett, jeg var ute etter en effekt. Som du sier, svart hvit = gatefoto for meg, og det skal jeg bli flinkere til! følg med videre, og takk for feedback prøv.. dubliser bilde.. bruk highpass filter på ny kopi med lav pixel for oppnå skarpere bilde, velg blending vivid light flatten ny dublisering, ny highpass med større pixel område.. velg layer color.. sett denne rundt 40% så usm.. lav prosent verdi på styrke.. så ikke fult så høy pixel område du har valgt.. bli det bedre? Lenke til kommentar
aksjetrading Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 takk for tips! Eg prøvde dette, men synes akkurat på dette bilde at sharpingen ble for kraftig. men et godt tips er lagt til som action i photoshop! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå