mcgroven Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Det kan bli en stund før Prototype blir å finne i butikkene. Les mer Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Faen! Jeg som gledet meg noe så fryktelig. Synes alle spill blir utsatt for tiden. Irriterer meg grønn på utviklere som setter en dato de ikke klarer å holde. Hva er så vanskelig ved å si: "When it's done!"? Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Hadde ikke forventet noe annet i grunn. Simulasjon av storbyer er utrolig vanskelig å balansere når det er snakk om visuell kvalitet kontra ytelse. Bedre at det er utsatt enn at det slippes og blir en total kalkun. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Håper de får til multiplayer som følge av utsettelsen. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Hvorfor begynne å invitere media på "sniktitter" når de jo måtte vite at spillet uansett ville bli utsatt? Bare for å få folk gira nok til at de aksepterer en utsettelse? El stupidos om du spør meg. Men, in-game videoene tyder fortsatt på at de har masse igjen før dette blir et ferdig kvalitetsspill, så utsettelsen er sikkert ingen dum konklusjon ut fra det jeg har sett. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 *begynne å gråte* En av grunnene til at jeg kjøper en PS3 om en uke.. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Syns egentlig det bare er bra. Da blir det jo mye bedre.. Syns egentlig ikke det ser bra ut en gang. Grafikken er suuuuuuugen. ;D Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Der har vi en grafikkhore, ja. Som ikke tenker på noe annet. Lenke til kommentar
chiefo Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Syns det virker en smule oppskrytt ut. Tror det var smart å utsette det. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Syns egentlig det bare er bra. Da blir det jo mye bedre.. Syns egentlig ikke det ser bra ut en gang. Grafikken er suuuuuuugen. ;D Ja, for hvis grafikken blir super så blir det jo garantert et bra spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg